Iphone gegevens naar Itunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

swen1997

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2012
Beste helpmijers,

De computer van een vriend van mij is gecrasht en daarbij ook alle Itunes gegevens. Er is geen back-up gemaakt.
Is er een mogelijkheid om alle gegevens van de iPhone (contacten, game gegevens, muziek, etc.) terug in Itunes te zetten.

Bij voorbaat dank!

Hallo Swen
Gegevens van de iPhone naar computer zullen erop komen geen probleem.
MAAR!
De gegevens die van de computer op de iPhone gezet zijn worden verwijderd op je iPhone.
Al dat gedoe heet in mac taal synchroniseren.
Mvg
Daniel

weet ik, heb zelf een ipod touch. en heb al vaker gemerkt dat als je niet de backup terug zet, hij eerst de iphone (ipod touch) leeg maakt en dan pas de onderdelen van de pc erop zet.
Dus ik wil eerst die gegevens terug zetten.

Hoi

Je apps + contact gegevens terug krijgen is niet zo moeilijk

Sluit je iphone nog niet aan!

Start itunes op ga naar: bewerken-> voorkeuren -> apparaten en vink automatisch synchronisatie van iphone ipod en ipads voorkomen "AAN"

Je kan daarna je iphone inpluggen en met de rechtermuisknop op je iphone klikken en alvast een reserve kopie maken

Daarna klik je weer met je rechtermuisknop op je iphone in itunes en zet je alle aankopen over

Je krijg dan waarschijnlijk de melding dat je je computer moet machtigen om de aankopen over te zetten

Doe dat door middel van je gebruikersnaam van Apple + wachtwoord in te vullen

Dan nu je contact gegevens
Klik op je op iphone in itunes en ga naar de tab info
Vink contactgegevens synchroniseren met Windows contact aan en kies voor synchroniseren met Windows contacts

foto,s kan je via deze computer er af halen

hoop dat het werkt voor je succes!

en met je muziek moet je ff een programma voor google denk ik
ik weet zo 123 niet hoe je dat terug kan zetten van een iphone naar itunes

Laatst bewerkt:
Bedankt, ik wist niet dat je wel een reservekopie kon maken. Voor de overige dingen gebruik ik touchcopy.
Ik zal hem op slot zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan