Iphone met Sim-only

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLboswachter

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2009
Hoi,

Ik heb een vraag over Sim-only en Iphone. Ik zit op de t-mobile site te kijken en kom er niet wijzer door! Mijn abbonement verloopt a.s 1 Juli ik wil dan graag over naar een sim-only abbonement maar is het dan mogelijk om een losse Iphone te kopen (van bijvoorbeeld marktplaats) en daar mijn simkaart in te doen? Zo ja is het dan ook mogelijk om daar vanaf te bellen/sms/interneten?

Alvast bedankt,

Bij T-Mobile kun je alleen de iPhone aanschaffen i.c.m. een abonnement.

Simlock-vrij iPhones zijn in Nederland niet officieel te koop, in België wel.
€575 voor de 16GB en €675 voor de 32GB iPhone 3GS.

Wat ik niet snap is dat je een los abonnement wilt hebben maar ook een iPhone.
Waarom sluit je dan nog gewoon een abonnement bij T-Mobile af zodat je ook meteen een nieuwe iPhone hebt? :(

Wanneer je een sim-only abonnement aanschaft zit daar niet standaard een internetverbinding bij.

Wellicht is het verstandig even uit te rekenen hoeveel jij kwijt denkt te zijn met jouw idee in twee jaar tijd.

Ga daarna eens na hoeveel de iPhone (16GB of 32GB) i.c.m. een T-Mobile abonnement je gaat kosten in 2 jaar.

ja ik was inderdaad aan het kijken naar de kosten van een abbonement maar ik dacht als ik nou een losse iphone koop en deze sim-lock vrij maak zodat ik daar een sim-only abbonement in doe ben ik goedkoper uit maarja me vraag is beantwoord! bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan