stefan3189
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2008
Goedemorgen,
Ik hoop dat ik dit goed geplaats heb, zo niet dan hoor ik het graag.
Ik zit met een probleem. Als ik mijn iphone aan de computer hang dan word deze wel in iTunes gevonden en kan ik er muziek enzo opzetten. Maar de iphone hoort ook als verwisselbaar medium te werken zodat ik mn foto's zeg maar makkelijk kan kopiëren want anders kom ik daar niet bij.
Op 1 laptop werkt dit perfect echter op mijn nieuwe laptop (2 maand jong) krijg ik het niet aan de praat.
Ik heb een schermshot gemaakt met de foutmelding die ik krijg.

Wat ik al gedaan heb:
- ITunes en alles van apple + drivers enzo verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- Register cleaner eroverheen gehaald en fouten opgespoord en hersteld.
- In devicemngr MTP-USP apparaat verwijderd en opnieuw laten installeren.
- handmatig naar stuurprogramma zoeken in de programfiles/apple map.
Steeds komt dezelfde fout naar voren: "Kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn (code 19)
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb neer kunnen zetten en dat iemand mij hier mee kan helpen om dit op te lossen.
Ik hoop dat ik dit goed geplaats heb, zo niet dan hoor ik het graag.
Ik zit met een probleem. Als ik mijn iphone aan de computer hang dan word deze wel in iTunes gevonden en kan ik er muziek enzo opzetten. Maar de iphone hoort ook als verwisselbaar medium te werken zodat ik mn foto's zeg maar makkelijk kan kopiëren want anders kom ik daar niet bij.
Op 1 laptop werkt dit perfect echter op mijn nieuwe laptop (2 maand jong) krijg ik het niet aan de praat.
Ik heb een schermshot gemaakt met de foutmelding die ik krijg.

Wat ik al gedaan heb:
- ITunes en alles van apple + drivers enzo verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
- Register cleaner eroverheen gehaald en fouten opgespoord en hersteld.
- In devicemngr MTP-USP apparaat verwijderd en opnieuw laten installeren.
- handmatig naar stuurprogramma zoeken in de programfiles/apple map.
Steeds komt dezelfde fout naar voren: "Kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn (code 19)
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb neer kunnen zetten en dat iemand mij hier mee kan helpen om dit op te lossen.