Iphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincentabee

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
Hallo mensen,

Ik wil een ipod touch kopen 8GB in ongeveer september want dan komt die eruit met camera.
maar toen zag ik dit"]http://cgi.ebay.nl/MF520-Dual-Sim-Handy-3-2-TOUCHSCREEN-Unlocked-Java-MP3-/250653626496?cmd=ViewItem&pt=DE_Handys_ohne_Vertrag_KM&hash=item3a5c1ed080#ht_4351wt_1137[/URL] een namaak iphone simlock vrij dus mijn vraag is welke zou ik kopen en het belangrijkste is werk dit apparaat ook met itunes?

En je verwacht dan hetzelfde als een iPod Touch/iPhone?

Nee, dit is echt zonde van je geld.

Je wilt een MP3-speler met camera toch?
Die in je link is een 0,3 Megapixel, echte kwaliteit dus :rolleyes:

Of de iPod Touch een camera krijgt is de vraag, de iPod Nano heeft tegenwoordig een 720p camera en de iPhone ondertussen ook.
Daarmee zit de iPod Touch precies tussen deze twee toestellen.

Zetten ze daar een camera in dan concurreren ze met de iPhone en de Nano.

En je verwacht dan hetzelfde als een iPod Touch/iPhone?

Nee, dit is echt zonde van je geld.

Je wilt een MP3-speler met camera toch?
Die in je link is een 0,3 Megapixel, echte kwaliteit dus :rolleyes:

Of de iPod Touch een camera krijgt is de vraag, de iPod Nano heeft tegenwoordig een 720p camera en de iPhone ondertussen ook.
Daarmee zit de iPod Touch precies tussen deze twee toestellen.

Zetten ze daar een camera in dan concurreren ze met de iPhone en de Nano.

De kwaliteit van de camera maakt niks uit maar moet wel een in zitten en de normale iphone is te duur maar werkt die neppe met itunes en 70 is niet zonde van je geld

Mwhoah, ik kan voor €70,- leukere dingen doen dan dit apparaat kopen en afwachten hoelang hij het doet.

Anyhow: Audio en video lijken er gewoon opgezet dienen te worden zoals je ook bij een USB-stick doet.
Bestanden slepen naar het juiste mapje.

Mwhoah, ik kan voor €70,- leukere dingen doen dan dit apparaat kopen en afwachten hoelang hij het doet.

Anyhow: Audio en video lijken er gewoon opgezet dienen te worden zoals je ook bij een USB-stick doet.
Bestanden slepen naar het juiste mapje.

o dus geen apps dat wil ik niet maar is wel veel goedkoper i pod touch 8GB 180 en namaak iphone 70 en iphone 1.000(op marktplaats nieuw)

maar volgens betrouwbare sites komt ipod touch met camera in september 2010 uit

Blijven geruchten, net als dat ze vorig jaar waren toen ineens allerlei hoesjes met een gat er in verschenen.
Toen dacht men ook al dat ie met camera zou komen.

Er zijn ook andere modellen iPhone op markplaats te vinden welke minder duur zijn.
De iPhone 4 is net uit dus logisch dat ie zo duur is.

Houdt rekening met een overvloed aan iPhone 3G-toestellen binnenkort op Marktplaats aangezien die mensen allemaal over kunnen stappen ;)

Laat even weten wanneer je hem hebt of het wat is.
Wellicht haal je andere mensen over die met hetzelfde vraagstuk zitten.

Blijven geruchten, net als dat ze vorig jaar waren toen ineens allerlei hoesjes met een gat er in verschenen.
Toen dacht men ook al dat ie met camera zou komen.

Er zijn ook andere modellen iPhone op markplaats te vinden welke minder duur zijn.
De iPhone 4 is net uit dus logisch dat ie zo duur is.

Houdt rekening met een overvloed aan iPhone 3G-toestellen binnenkort op Marktplaats aangezien die mensen allemaal over kunnen stappen ;)

Laat even weten wanneer je hem hebt of het wat is.
Wellicht haal je andere mensen over die met hetzelfde vraagstuk zitten.

Ik w8 tot september voor de ipod touch met camera komt die niet koop ik een iphone alleen jammer dat je geen spelletjes er op kan zetten

nog even een vraag wat is het verschil behalve dat deze een betere camera heeft.
is dit weer een andere cloon?
Link

Sowieso een cloon.

Een echte iPhone/iPod Touch heeft geen stylus (zo'n waardeloos pennetje)

nog even een vraag wat is het verschil behalve dat deze een betere camera heeft.
is dit weer een andere cloon?

Je vraagt je serieus af, of je voor € 70 een originele iPhone koopt ???
Alles wat je voor die prijs koopt, is per definitie chinese prullaria !

Je vraagt je serieus af, of je voor € 70 een originele iPhone koopt ???
Alles wat je voor die prijs koopt, is per definitie chinese prullaria !

piepo ik vraag wat is het verschil tussen die 2 clonen denk jij echt een nieuwe iphone voor 70 dan moet je gek zijn

Beide hebben een "stokje", verder is het een kwestie van de twee qua functies vergelijken toch?

maar volgens betrouwbare sites komt ipod touch met camera in september 2010 uit
Haha, volgens welke betrouwbare sites dan wel niet?
Volgens informatie die ik heb van mensen die bij Apple werken, komt er dit jaar helemaal geen nieuwe iPod touch uit!

En als jij graag die nep dingen van 70 euro wilt kopen, waar je niet hetzelfde mee kan als de iPod touch en dus echt Chinese rommel is moet je dat gewoon lekker doen :d

:thumb: Het iPod touch Forum.

Volgens informatie die ik heb van mensen die bij Apple werken, komt er dit jaar helemaal geen nieuwe iPod touch uit!
De productie-cyclus lijkt in je tegendeel te werken: http://buyersguide.macrumors.com/#iPod_touch
De iPod Touch loopt qua ontwikkeling redelijk gelijk met die van de iPhone.

Alleen mensen die echt bij het ontwikkelen betrokken zijn kunnen zo'n uitspraak doen.
Verkopers in Nederland (Welke allemaal "Premium Resellers" zijn en dus geen officiële Apple Stores) weten het pas een week of 2 van te voren aangezien ze dan zaken geleverd krijgen.

Oja dat is ook één van die sites die vorige keer zeiden dat er een camera in zou komen :D

Ze suggereerden dat omdat er aanwijzingen waren in de vorm van foto's van een mogelijk prototype (link)

Ik mag toch aannemen dat jij ondertussen ook weet dat Apple voornamelijk een geruchten-machine naar de buitenwereld is.
Zo zou er dus ook duidelijk een bericht op elke Apple-gerelateerde site hebben gestaan wanneer er het gerucht zou gaan dat er geen nieuwe iPod Touch zou komen.

Daarnaast heeft de productie-cyclus niets met de site zelf te maken, omdat het niet is gebaseerd op verhalen maar op simpele wiskunde :rolleyes:

We zullen in september zien wiens "bron" de juiste informatie had ;)

Ze suggereerden dat omdat er aanwijzingen waren in de vorm van foto's van een mogelijk prototype (link)

Ik mag toch aannemen dat jij ondertussen ook weet dat Apple voornamelijk een geruchten-machine naar de buitenwereld is.
Zo zou er dus ook duidelijk een bericht op elke Apple-gerelateerde site hebben gestaan wanneer er het gerucht zou gaan dat er geen nieuwe iPod Touch zou komen.

Daarnaast heeft de productie-cyclus niets met de site zelf te maken, omdat het niet is gebaseerd op verhalen maar op simpele wiskunde :rolleyes:

We zullen in september zien wiens "bron" de juiste informatie had ;)

ik hoop dat jij gelijk heb ik wacht tot september dan koop ik die nieuwe ipod touch anders dat ''prullending''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan