iPing 1.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0231

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
'k Heb uit verveling maar even een PingTool in elkaar gebatcht. Graag een reactie...

Bijlagen

hij doet het hier goed, leuk bedacht, leuke kleurtjes *kuch*

nu nog een eigen UI hea? :p

bij mijn werkt die niet

.\cmd.exe error

ik gebruik

Windows : XP proffesional SP3

ui = user interface, dat je niet het command screen ziet, maar je eigen gemaakte 'layout'.

ui = user interface, dat je niet het command screen ziet, maar je eigen gemaakte 'layout'.
Gaat vrij moeilijk in Batch, dat is namelijk de programmeertaal waarin het is geschreven. Ben niet van plan er erg veel tijd in te steken !

Groet
Bas

p.s. Voor geintresseerden is de source hieronder te downloaden...

Bijlagen

Nu beschikbaar, versie 2.0 (DEBUGGED 1.0) !!!

In de nieuwe versie is er een ControlBoard, waarmee het mogelijk is om de kleuren aan te passen !

Nu beschikbaar, versie 2.0 (DEBUGGED 1.0) !!!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Bedankt. Hij is nog niet helemaal af, maar dit zal zo'n beetje het eindresultaat zijn.

even nog een domme vraag::D

Ben je van plan je site legaal te houden, of ga je der ook illegale stuff op zetten voor het downloaden?

Alles op die site is door mijzelf gemaakt. Het is niet de bedoeling er een downloadsite van te maken. En als het goed is blijft al mijn software legaal, dus het antwoord op je vraag is nee.;)

Alles op die site is door mijzelf gemaakt. Het is niet de bedoeling er een downloadsite van te maken. En als het goed is blijft al mijn software legaal, dus het antwoord op je vraag is nee.;)

Mooi, dus je wilt eigenlijk gewoon een tweede helpmij beginne..?:P

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan