ipm.note openbare mappen behandelen e-mail als nieuwsposts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaapwiggers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mei 2006
Beste Forummers,

Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb een aantal openbare mappen aangemaakt op een exchange server en via de register aanpassing gemaakt, om berichten in e-mail indeling weer te geven. Dit lukt, maar vanuit Outlook Web Access is het niet mogelijk om te replyen op mail. Het lijkt er dus op of de mailberichten vanuit OWA nog steeds behandeld worden als IPM.posts. Heeft iemand een oplossing waarmee het mogelijk wordt om berichten in de publieke mappen ook helemaal als e-mail te beantwoorden. Dus beantwoorden ed mogelijk maken !?!??

Ik zit me hier helemaal op vast te bijten, dus mijn dank is zeer groot !!!

Groet,

Jaap Wiggers.

Wellicht een stukje verder

Ik zit nog steeds met het probleem, en heb ondertussen al aardig wat rondgekeken op het internet. Het enige wat ik met betrekking tot deze kwestie heb kunnen vinden is het feit dat ik geen gebruik maak van een front-end server. In de help van OWA-public folders kom ik de volgende tekst tegen :

"You can reply to or forward messages posted to a public folder only when using Microsoft Office Outlook Web Access through a "front-end" Microsoft Exchange server. A front-end server is a computer that provides a single point of access to Web services such as Outlook Web Access. For example, if you use Outlook Web Access to check your corporate e-mail account from home, you are likely accessing your account through a front-end server."

Wellicht zit hier ons probleem in !!!!!!

Wie kan me helpen dit te bevestigen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan