Hallo,
Ik heb een probleem met mijn iPod (4G).
Hij is in mijn broek blijven steken, toen mijn broek in het wasmachine ging.
Ik heb hem opengedaan, en nergens zie ik een rood flapje dat aanwijzing geeft voor waterdamage.
Maar toch is er iets mee.
Hij start niet op, maar als ik hem in de stekker steek, dan komt het batterijtje op het scherm, en dan staat hij op rood. en zo blijft het dag en nacht.
De iPod start ook niet op als hij in de stekker steek.
Toen ik hem open gedaan had, zag ik dat de kabel van de power/volume button, doorgebrand is.
Dit zal waarschijnlijk zijn door kortsluiting die het water heeft gemaakt.
En dat is ook de rede, waardoor het power knopje niet werkt, en waardoor hij dus ook niet opstart.
Er is geen condens van het water op het moederbordje van de iPod.
Hier is een link waar ik hem wil bestellen.
http://www.consolereparatie.eu/contents/nl/p628_ipod_touch_4G_power_aan_uit_volume_flex_kabel.html
Ik wil dit kabletje vervangen, maar gaat de iPod dan wel werken?
Voordat ik een nieuw kabeltje wil kopen, wil ik zeker zijn dat dat het enige probleem is ( het kabeltje dat doorgebrand is), hoe kan ik er zelf achter komen of er nog problemen zijn? want het beeldscherm werkt, alleen freezed hij als ik de lader erin steek.
Alvast heel erg bedankt!!
Met vriendelijke groeten,
Tymon.
Ik heb een probleem met mijn iPod (4G).
Hij is in mijn broek blijven steken, toen mijn broek in het wasmachine ging.
Ik heb hem opengedaan, en nergens zie ik een rood flapje dat aanwijzing geeft voor waterdamage.
Maar toch is er iets mee.
Hij start niet op, maar als ik hem in de stekker steek, dan komt het batterijtje op het scherm, en dan staat hij op rood. en zo blijft het dag en nacht.
De iPod start ook niet op als hij in de stekker steek.
Toen ik hem open gedaan had, zag ik dat de kabel van de power/volume button, doorgebrand is.
Dit zal waarschijnlijk zijn door kortsluiting die het water heeft gemaakt.
En dat is ook de rede, waardoor het power knopje niet werkt, en waardoor hij dus ook niet opstart.
Er is geen condens van het water op het moederbordje van de iPod.
Hier is een link waar ik hem wil bestellen.
http://www.consolereparatie.eu/contents/nl/p628_ipod_touch_4G_power_aan_uit_volume_flex_kabel.html
Ik wil dit kabletje vervangen, maar gaat de iPod dan wel werken?
Voordat ik een nieuw kabeltje wil kopen, wil ik zeker zijn dat dat het enige probleem is ( het kabeltje dat doorgebrand is), hoe kan ik er zelf achter komen of er nog problemen zijn? want het beeldscherm werkt, alleen freezed hij als ik de lader erin steek.
Alvast heel erg bedankt!!
Met vriendelijke groeten,
Tymon.
Laatst bewerkt: