iPod classic alle muziek en podcast weg

• Onderwerp starter Onderwerp starter cena
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cena

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2012
ik heb de update gedaan terwijl de ipod aangesloten was.
alle muziek en podcast staat op de ipod en niet in itunes
nu staat er helemaal niets meer op terwijl bij instellingen wel staat dat er van de 120 gb nog 67 gb vrij is en 45 gb gebruikt.
heb ook geen back-up gemaakt. is de inhoud nog terug te brengen?
ben ten einde raad

Neem me niet kwalijk, maar ik begrijp je niet goed. Een update doe je van een programma. Dat heeft niets te maken met de muziek etc die op de ipod staat. Toch? Anders moet je de herstel optie eens proberen.
En mijn muziek staat gewoon op een harde schijf, naast de kopie daarvan op de ipad. Dat moet toch bij jou ook zo zijn, want iTunes is: a) een programma om de muziek op je harddisk te beheren en b) een online winkel. Geen van beide kan toch jouw muziek bevatten... ? Dus ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt (maar het komt vaker voor dat mensen iets anders zeggen/schrijven dan wat ze bedoelen)?

hallo solaris
klopt waarschijnlijk wel wat u zegt over mijn onkunde.
ik probeer het nog een keer.
ik download een podcast via itunes
tegelijkertijd komt de melding dat er een update van itunes is.
nou ja doe maar.
mijn instelling op itunes is dat er niets wordt bewaard op itunes maar alles op de ipod.
ik sluit de computer af n koppel de ipod af en alles leeg.
maar hij blijft wel zeggen dat er nog 67 gb vrij is van de 120 gb

Je moet de Ipod even opnieuw laten synchroniseren met je Itunes.
Dat doe je door in Itunes op je Ipod te gaan staan en dan op het scherm op synchroniseren te klikken.
Waarschijnlijk is dan je probleem opgelost en worden de bestanden overgezet naar je Ipod.

iTunes kan de inhoud van de iPod 'KEES'IPOD' niet lezen. Ga naar het tabblad 'Overzicht' in de iPod-voorkeuren en klik op 'Herstel' om de fabrieksinstellingen van de iPod te herstellen.

dat is de boodschap van Ipod. bij fabrieksinstellingen zal , zoal er nog iets in staat, naar mijn idee zeker alles weg zijn.

Zolang je de melding ziet dat er nog 67 gb vrij is van de 120 gb dan staat het zeker nog op je iPod. Ik stel me voor dat je 2 mogelijke opties hebt: ga naar de Apple store in Amsterdam, daar zitten de echte apple experts... En als dat een brug te ver is, probeer dan het Apple forum eens, daar zitten ook mensen die alleen maar met Apple (willen) werken. Mij hebben ze ooit eens goed geholpen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan