saidd
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jun 2007
Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort een tweedehands Ipod classic 80GB. Maar er is 1 probleem, namelijk bij het aansluiten op mijn pc.
Ik heb elke usb uitgang geprobeerd, maar bij allen gebeurt het volgende:
1. op de ipod scherm staat: verbonden, verwijder voor loskoppeling.
2. Na 2 a 3 seconden: Verwijderen, u kunt nu lopkoppelen
3. gevolgd door een balkje met "lopkoppelen toegestaan" erbij.
Op de pc heb ik het volgende gemerkt:
In 'deze computer' staat voor eventjes de E: schijf, de ipod dus. Deze verdwijnt zodra 2. geldt.
iTunes en WinAmp herkennen de Ipod niet.
Bij apparaatbeheer verandert er niets aan de usb namen, na de aansluiting. Voor- en na-scherm zijn precies hetzelfde (alhoewel het wel vernieuwt als ik de ipod aansluit).
Ik heb iTunes opnieuw ge�nstalleerd, gezocht naar stuurprogramma updates, andere kabel gebrobeerd. Niks mocht baten
Bij de laptop van mijn zus, windows 7, doet ie het wel normaal. Maar die kan ik niet gebruiken voor mijn doeleinden.
Wie o wie heeft de gouden tip.
alvast bedankt!
Ik heb sinds kort een tweedehands Ipod classic 80GB. Maar er is 1 probleem, namelijk bij het aansluiten op mijn pc.
Ik heb elke usb uitgang geprobeerd, maar bij allen gebeurt het volgende:
1. op de ipod scherm staat: verbonden, verwijder voor loskoppeling.
2. Na 2 a 3 seconden: Verwijderen, u kunt nu lopkoppelen
3. gevolgd door een balkje met "lopkoppelen toegestaan" erbij.
Op de pc heb ik het volgende gemerkt:
In 'deze computer' staat voor eventjes de E: schijf, de ipod dus. Deze verdwijnt zodra 2. geldt.
iTunes en WinAmp herkennen de Ipod niet.
Bij apparaatbeheer verandert er niets aan de usb namen, na de aansluiting. Voor- en na-scherm zijn precies hetzelfde (alhoewel het wel vernieuwt als ik de ipod aansluit).
Ik heb iTunes opnieuw ge�nstalleerd, gezocht naar stuurprogramma updates, andere kabel gebrobeerd. Niks mocht baten

Bij de laptop van mijn zus, windows 7, doet ie het wel normaal. Maar die kan ik niet gebruiken voor mijn doeleinden.
Wie o wie heeft de gouden tip.

alvast bedankt!