ipod in DFU

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik probeer redsn0w maar dan krijg ik dit:unable to recognize specified IPSWdus weet jij waar ik een goede kan downloaden ik wil graag 4.0 want dan kan ik jailbreakme.com doen

je kan niet zomaar je firmware downgraden dat heeft apple beveiligt .

maar je ipod in dfu mode zetten moet toch niet zo moeilijk zijn !!

je hebt het ook al met greenpoison & snowbreeze geprobeerd ?

en je download het ook via firefox dat ipsw bestand ?

ja maar ik doe alles goed maar het lijkt wel of mijn ipod immuun voor DFU is.
want ik doe het met hulp en dan lukt het niet en ik heb het ook al met blacksn0w gedaan maar dan start hij gewoon op in plaats dat plaatje wat ik dan in filmpje zie komt het apple logo dus... .
wat moet ik nu doen want ik wil het gaag doen want anders kan ik weer op nieuw nummer en apps er op zetten.

heb ik alle maal al ge probeert maar het lukt gewoon niet

ik heb het net weer geprobeert maar het lukt niet hij gaat gewoon aan

probeer dit is

ipod touch

downloads staat onder het filmpje onder more info

edit :

laat maar info is oud

Laatst bewerkt:
dan kom ik weer op het probleem dat ik hem niet in dfu mode kan zetten

hieronder een tutorial hoe je het doet maar de geschreven versie met plaatjes

zal wel niet werken maar je kan het proberen

Tutorial

Alleen er staat dat ik het eerst via iTunes moet doen maar dat kan niet want dan blokkeer hij het en dan kan ik het dus niet doen of bedoelen je dat ik ff tot de laaste versie moet van mijn iPod?

nou of je maakt steeds een fout , lijkt me sterk na zo vaak geprobeerd te hebben .

of je hebt de eerst ipod/iphone om de aardbodem die niet te jailbreaken is !

of je power of home button werkt niet zoals het hoort

en je moet de nieuwe versie gewoon installeren op je ipod

dus 4.2.1 moet ook gejailbreakt worden door 4.2.1 ispw bestand

dat is het enigste wat ik nog kan bedenken

misschien is er iemand in je omgeving die je hierbij kan helpen en als die met dezelfde problemen te maken krijgt

dan ligt het gewoon aan je ipod heel vreemd !! maar goed

Laatst bewerkt:
Ja ik denk dat het niet aan de sleep knop ligt want die doet het goed maar ik kijk wel even goed rond of ik iets zie maar hoe kan ik dat op internet kijken want ik heb al wel via Google gekeken maar dan kom je weer op die progamaas uit maar ik wil er ook weer niet voor betalen :) dus.

En ik heb al een keer gejailbreakt maar ik moet het van mijn vader er af halen wat hij dagt dat het een virus in zat maar naar lang zuren mocht het weer dat lukt dus nu niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan