Ipod Nano aansluiten op Sony CDX-C 4850R

Status
Niet open voor verdere reacties.

Holymaker

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2007
Berichten
28
Hallo mensen,

Ik heb een 45 km per uur wagentje en daar heb ik mijn stereo ingebouwd. Mijn geluidsinstallatie bevat twee frontspeakers en 1 subwoofer. Echter zit er een radio in die ik heb gekregen van de buurman, maar hij had geen beschrijving meer. Ik ben op internet gaan zoeken voor een handleiding en heb er 1 gevonden op de volgende website: http://www.gebruikershandleiding.com/handleiding-5-35169.html
Door deze handleiding ben ik ook niet echt verder gekomen, wat mijn specifieke vraag nou precies is, om mijn ipod nano op deze cd speler aan te sluiten, omdat er een bus input op de radio zit.

Heeft iemand suggesties of weet je hoe je dit kan fixen? Reageer ff.

Mvg,

Martijn
 
Ik heb de handleiding niet gelezen, maar zit er een FM radio in? Er zijn zenders die het geluid van je iPod uitzenden.
 
Ja er zitten fm zenders op, maar ik wil het liefst via een kabel werken want er zit ook een input in.. Ik weet hem alleen niet te vinden op de radio zelf...
 
Zitten er geen connectors achterop voor een CD wisselaar?
Twee aansluitingen voor audio L/R, en eentje voor het control signaal.
 
Moet je achteraan een kabeltje in de ISO connector bijsteken. Niet erg praktisch maar werkt wel. Je kan een radio kopen voor minder dan 100 euro waar je de mp3 gewoon aan de front kan aansluiten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan