ipod nano

Status
Niet open voor verdere reacties.

lamp

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
Berichten
2.242
Ik zou graag weten of er iemand hier al ervaringen heeft met de ipod nano.
Wat zijn de voordelen en de nadelen

De ipod is standaard alleen oplaadbaar via data kabel zijn er meschien andere oplossingen zodat ik op vakantie geen pc moet menemen vind ik nogal dom.

Op het beeldscherm zouden nogal gemakkelijk krassen komen op de site van apple zag ik dat er tubes (plastieke hoesjes zijn) Beschermt dit ook het beeldscherm etc. Zijn er alternativen voor ?
 
De ipod is standaard alleen oplaadbaar via data kabel zijn er meschien andere oplossingen zodat ik op vakantie geen pc moet menemen vind ik nogal dom.

Er zijn zeker oplossingen. Wat te denken van deze 2 mogelijkheden.
Nummer 1
Nummer 2

Op het beeldscherm zouden nogal gemakkelijk krassen komen op de site van apple zag ik dat er tubes (plastieke hoesjes zijn) Beschermt dit ook het beeldscherm etc. Zijn er alternativen voor ?

Ja hebt zogeheten iPod Socks. Dat is, zoals de naam al zegt, een soort sok. Deze zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar. Dis schuif je om je iPod heen. Als je je iPod even wil gebruiken schuif je hem er simpelweg gewoon uit. Als de iPod dus in de sok zit, kan je de iPod niet zien.:(
 
blijkbaar kan je er nog wel mee werken als hij in zijn sokje zit dit is zo bij de nano.
Het beeldscherm is nog altijd zichtbaar dus vroeg ik mij af zit hier dub plastiek voor of is het beeldscherm vrij
 
Hoi,

Nou volgens mij zit er dan niks voor het beeldscher. Het i zo gemaakt dat mochtde iPod vallen. Er geen krassen opkomen. Als die valt is het onmogelijk dat het beeldscherm beschadigd raakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan