iPod spellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fafifoeni

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2007
Ik heb een hoop iPod games gedowload, maar ik kan ze niet op mijn iPod zetten, kan iemand mij helpen? Ikheb een gewone pc en een iPod Classic(5de generatie)...

Heb je ze gedownload via iTunes (legaal) via de iTunes Store, of op een of andere manier van internet gehaald?

edit: als je ze uit de iTunes store hebt, zou het geen problemen mogen geven als je doet wat op de Apple website staat, onder "Syncing purchased iPod games".

Laatst bewerkt:
nee, khebze viavia gekregen, maar kan ze wel in mij itunes-bibliotheek importeren, tis enkel ze op mijn ipod krijgen dat niet lukt...

Dus je hebt
1. In iTunes, select iPod in the source list and click the Games tab.
2. Select "Sync games."
3. Click "All games" or "Selected games." If you click "Selected games," also select the games you want to sync.
4. Click Apply.
gewoon gedaan? Zoals in dit plaatje. Uiteraard terwijl je iPod aangekoppeld is :rolleyes:. Ook niet vergeten op "Toepassen" te klikken rechtsonderin?

Laatst bewerkt:
ja, maar in het kadertje staat geen enkel spel om te syncen, en als ik op toepassen klik heb ik zelfs de optie "synchroniseren", maar de spellen staan wel in mijn itunes in een aparte tab met ipod games...

Wat is de extensie van die games die je gedownload hebt?
Zet die games ander eens in de map C:/Music/iTunes/iPod Games, of waar die map bij jou ook staat. Kijk of ze dan automatisch herkent worden, of als je ze opnieuw toevoegt, of ze dan wel werken.

Misschien blijkt uiteindelijk wel dat het gewoon niet gaat lukken omdat de games niet via de iTunes Store gedownload zijn, dat zou kunnen (zeg ik alvast maar even).

Ik heb nog een pagina voor je gevonden, maar ik denk niet dat ik hier daarnaar mag linken. Daarom: gebruik Google, en typ "play games on your iPod for free". De eerste pagina tussen de zoekresultaten (waarvan het adres begint met lifehacker.com) geeft een andere manier om games te installeren op een iPod. Het werkt op zijn iets oudere iPod, misschien nu ook op die van jouw. Uiteraard MOET je niets, als je niets geks wilt installeren op je iPod zou ik het niet doen. Ik geef alleen even de info :)

hmm, kmoet id andere software installeren op mijn ipod, hoewel het open source is, hebek daar niet echt veel vertrouwen in, toch bedankt :) ... keb ook gemerkt dat alsek dubbelklik op een spel, dat er een melding komt dak mijn computer machtiging zou moeten geven voor dat spel via het email adres van degene die de spellen gedownload heeft, maar kan het niet machtigen, omdat volgens mij de 5 machtigingen al opgebruikt zijn...

Mmmm... dat heb ik nog nooit gehad. :confused:.

Ik denk dat als al het bovenstaande niet gewerkt heeft, dat je het beste de games gewoon kunt kopen via iTunes, als je ze echt wil spelen. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan