Ipod touch 3'de gen. Update niet meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kyran

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2012
Hallo! Ik ben kyran, een "trotse" eigenaar van een Ipod touch 3g. Actueel heeft het IOS 4.2.1 (erg verouderde versie) en wil niet updaten naar IOS 4.3 en als t mogelijk is IOS 6.

Ik heb tig keer geklikt op "Update zoeken" in itunes en geporbeerd te herstellen maar, dan zegt ie dat bepaalde (eigenlijk gewoon alle) apps niet op de Itunes libary gezet kunnen worden. Alle aankopen zult u opnieuw moeten kopen, tja 75 euro weg lijkt me nou ook niet leuk. Dus hartstikke balen natuurlijk, dus vraag ik op HM. Misschien weet iemand hoe ik dit kan oplossen want ik vind dit dus ook echt erg raar.

Het probleem met die apps dat die niet op computer (itunes libary) kunnen is nu opgelost. Ik moest alleen machtigen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

iOS6 is helaas alleen mogelijk voor iPod 4th gen en 5th gen. Helaas worden de eerste niet meer ondersteund sinds iOS 4.

Laatst bewerkt:
Jammer, maar hoe kan ik hem dan updaten tot IOS 5 want dat geeft hij ook niet aan, hoe vaak ik op update zoeken klik, doet hij niet. En ook als ik m gewoon in mijn computer plug waarschuwd hij ook niet. Dat is nou mijn probleem....

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Ik bedoel dat vanaf iOS 5 of later de 3de gen niet meer word ondersteund. Jammer maar het is zo, dat je verplicht word om een nieuwere iPod zou moeten gaan kopen om de nieuwere versies te kunnen gebruiken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan