Wij hebben contact gehad over uw aankoop van een iPod Touch 3G die, toen u die ter reparatie aan Apple wilde aanbieden, een iPod Touch 2G bleek te zijn. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en niet de service die u van bol.com mag verwachten. Ik bied u daar mijn verontschuldigingen voor aan.
Ik raad u aan de iPod Touch 2G terug te sturen naar bol.com. Dit is kosteloos, en binnen 5 werkdagen na ontvangst van de iPod door bol.com wordt het aankoopbedrag van de iPod op uw rekening teruggestort. U kunt de iPhone sturen naar:
bol.com Retouren
Antwoordnummer 1
5140 VA Waalwijk
Op de achterkant van uw factuur vindt u de factuurvoorwaarden. Omdat het hier gaat om een fout van bol.com, maakt het niet uit dat de iPod langer dan 14 dagen in uw bezit is geweest. Het is ook niet erg als u de iPod niet in de originele verpakking verstuurt, als u die niet meer heeft - als de verpakking maar deugdelijk is. Het is belangrijk dat u niet vergeet de originele factuur of een kopie daarvan bij de iPod te voegen. Ik raad u aan ook een duidelijke klachtomschrijving bij te voegen, waarbij u vermeldt dat u er pas toen uw iPhod kapot ging achter gekomen bent, dat die niet de iPod is die u besteld heeft, en dat u hierover contact heeft gehad met de klantenservice. Wanneer u het pakketje afgeeft bij het postkantoor kunt u vragen om een verzendbewijs. Hierop staat de zogenaamde 3S-code. Daar kan later, als uw retourzending bol.com onverhoopt niet bereikt, om gevraagd worden.
Als u de iPod Touch teruggestuurd heeft, kunt u een nieuwe bestellen. Dat kan hier:
http://www.bol.com/nl/p/elektronica/apple-ipod-touch-8-gb-nieuw/9000000010608274/index.html
Dit is overigens een iPod Touch 4G.
Ten slotte wil ik u als compensatie voor het geleden ongemak een cadeaubon van euro 20 aanbieden. U kunt deze inwisselen wanneer u een nieuwe bestelling plaatst op onze site.
Is het slim om hiermee akkoord te gaan of niet want bol.com kan mij dus geen 3G meer leveren dus zij horen me dan toch gewoon de 4G te leveren zonder dat ik nog €40 bij moet betalen?