iPod touch 5G Jailbreak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mrpatricko

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2012
Hallo Mensen van helpmij,

Ik heb een vraag, namelijk ik wil mijn iPod touch 5G gaan jailbreaken, zodat ik alles gratis kan downloaden. Maar nu wil ik het doen mbv de grrenpoison site maar daar kom ik niet meer uit. Mijn vraag is nu of jullie een site weten waar ik de software kan downloaden om mijn i pod touch te kunnen jailbreaken, de firmware heb ik al wel gevonden en gedownload.

In afwachting van jullie reactie.

En alvast een fijne jaarwisseling.

Met vriendelijke groet,

De beheerder.

Hallo,

Zou ik niet doen.. Krijg met jailbreaken alleen een hoop problemen op de hals ten 2de vervalt garantie ook nog.

ik zal er inderdaad ook niet aan beginnen de garantie vervalt dus dan kan je niet makkelijk trug naar de winkel en de ipod is niet makkelijk te repareren !!

Dat is niet waar, jailbreaken is een proces met een faalprecentage van 10%, die 10% is voor stroomuitval.
Jailbreak zelf is niet gevaarlijk en is gewoon een app die geinstalleerd moet worden via de computer.
Ook je garantie hoeft niet te vervallen.
Als je ipod stuk is ofso, kan je via je computer binnen 5 minuten de jailbreak volledig eraf halen zonder sporen
zodat apple het niet kan zien.

**EDIT**

maar undetheret jailbreak is nog niet uit voor ios6... dus je moet alsnog wachten voordat je het
erop kan zetten. tenzij je dethered erop wilt zetten, maar dat raad ik je sterk af

Laatst bewerkt:
Ff offtopic
Als je ipod stuk is ofso, kan je via je computer binnen 5 minuten de jailbreak volledig eraf halen zonder sporen
zodat apple het niet kan zien.

Dit is een mooie tegenstrijdigheid

Maar wat nogmaals in me edit staat, zal ik er nu nog niet aan beginnen.
Wacht totdat de dethered versie online en getest staat, want dat voorkomt aardig wat elende! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan