iPod Touch 8 GB [vragen]

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordy en damy

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Beste Lezers,

Ik heb een aantal vraagjes over de iPod Touch 8GB.

Ben van plan deze te gaan halen maar heb nog geen eerdere ervaringen met Apple.

Een vriend van mij had hem en hij had er allemaal Apps (applications) op gezet... zijn deze gratis?
En ik zou er ook graag muziek op willen, is dat er gratis op te zetten via itunes? niet dat je er voor hoeft te betalen.......
Hoe zet je de Apps/muziek op de iPod Touch???

Nog een vraagje... mmm je kan er games op zetten zijn dat volledige games? en zijn die gratis?

En is het de moeite waard?

Gr,
Jordy :D

PS: als er nog dingen zijn die je moet betalen hoor ik dat graag dan probeer ik dat te vermijden, 180 euro vind ik duur zat voor zo'n apperaatje!

Je hebt betaalde, en gratis apps!
Er zijn waarschijnlijk meer betaalde apps, maar voor zover ik weet, kom je met de gratis apps al een heel eind!
Muziek kun je downloaden, het is wel illegaal, maar met '' Limewire '' kun je alle muziek downloaden, en je kunt natuurlijk jemuziek die je nu op je pc hebt staan erop zetten!
Games zijn niet gratis! Je kunt dacht ik alleen een paar demo's gratis krijgen!

Oh oke, bedankt ben nu al een heel eind....

Maar hoe zet je die muziek etc. erop? via een kabeltje ofzo?

En kan je ook via je iPod Touch dingen downloaden via een app store ofzo :P

Ja je kan ook via je ipod dowloaden, en heel veel games zijn gratis, muziek erop zetten doe je met itunes, gwn je gedownloade muziek toevoegen en op je ipod stoppen.

Ja je kan ook via je ipod dowloaden, en heel veel games zijn gratis, muziek erop zetten doe je met itunes, gwn je gedownloade muziek toevoegen en op je ipod stoppen.

Aha, weet al wat meer :P :)

Maar krijg je bij de iPod Touch dan een kabel dat je hem in de computer kan doen (usb) en dan alles erop zetten?

Ben beetje dom op dit gebied :P

Ja je krijgt een kabeltje erbij:p

Oke mooi :)

En als ik dan de kabel in de pc doet komt er zo'n venstertje dat hij een aparaat gevonden heeft toch? en dan kan je zo de muziek er op zetten?

En de games en films waar kan je die downloaden? ITunes?

ja je moet alles met itunes doen, muziek enz. erop zetten.

Bij de iPod touch krijg je een USB kabel waarmee je 'm op je computer kan aansluiten.
Via iTunes kun je heel veel gratis spelletjes downloaden en betaalde spellen zijn erg goedkoop vanaf 0,79
Je kun je eigen MP3 muziek via iTunes op je iPod touch zetten.

Voor meer informatie kun je kijken op;
:thumb: Het iPod touch Forum.

Oh oke bedankt! ;)

Ik kijk zo ff op dat forum, heb nog een vraagje aan jullie, als ik een mp3 nummer download op bv 4shared , hoe kan ik dat nummer dan op itunes zetten?

Het nummer downloaden, dan vanuit de map op je PC, naar de map in iTunes verslepen!

Als ik nog advies mag geven, zou ik voor de 32GB gaan, dit is namelijk met de 64GB het nieuwste 3G model en die hebben meer mogelijkheden en zijn sneller dan de 8GB.
Ook doen alle functies van de nieuwe iOS 4 het niet op de 8GB en dus wel op de 32GB.
En dan heb je ook gelijk 4x zoveel ruimte voor je muziek, spelletjes, foto's en films :thumb:

http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelCatalogEntry?storeId=10271&catEntryId=55121&categoryId=14919

Als ik nog advies mag geven, zou ik voor de 32GB gaan, dit is namelijk met de 64GB het nieuwste 3G model en die hebben meer mogelijkheden en zijn sneller dan de 8GB.
Ook doen alle functies van de nieuwe iOS 4 het niet op de 8GB en dus wel op de 32GB.
En dan heb je ook gelijk 4x zoveel ruimte voor je muziek, spelletjes, foto's en films :thumb:

http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelCatalogEntry?storeId=10271&catEntryId=55121&categoryId=14919

Bedankt voor je advies! ik ga even goed alles door nemen :D

Loop even binnen bij de Media Markt, tenminste, als die in je plaats/dorp/stad zit!

ff een vraagje, ik ga de 8GB halen, maar ik las dat die op baterijen gaat????? is het niet met oplader?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan