Ipod touch Commands

Status
Niet open voor verdere reacties.

blixxie

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2009
Hoi,

Ik heb vrijdag een ipod touch gekregen van moeders voor verjaardag :) Ook maar even ge-jailbreaked maar dat doet er verder niet toe. Nou heb ik wat apps gedownload zoals bv. iGun, geinstalleert enzo maar nou staat het icoontje van iGun niet in het hoofdmenu.
Heb al een paar dagen op internet gezocht maar kreeg alleen maar site over hoe te jailbreaken. Niet nodig dus.
Nou heb ik op een paar site's gelezen dat je via zogenaamde "Command prompt" ze wel weer tevoorschijn kan toveren alleen nergens staat beschreven hoe je het moet doen.
Is dat echt IN de iTouch of via de computer samen met iTunes. Ik kom er zelf niet uit. Kan ook niets op ipod vinden wat er mogenlijk mee te maken heeft.
Ik heb wel Cydia, installer en insatallous of iets dergelijks, maar kan ik verder ook niks in vinden.
Dus mijn vraag: Weet iemand hoe je verborgen icoontjes kan terug vinden. Of uberhaupt die programma's opstarten?

Alvast bedankt:thumb:

Nog even iets,
Het is een iPod Touch 2g met de nieuwe 2.2.1 firmware. Unteatherd dus ik kan hem gewoon aan en uit zetten.
Meschien dat het nog iets uitmaakt.

Laatst bewerkt:
Ipod

Beste,
heb je Na het jaibreaken een ap gedownload via de appstore, via je ipod touch natuurlijk. Als je dat gedaan hebt kun je via je ipod en via pc apps derop zetten. Via je ipod lan dat gwn met installous, app downloadeb en instaLleren, of via ipod naar safarie en dan naar appulo.us gaan. Via je pC heb je itunnel of diskaid nodig. Dan ga je naar appulo.us zoek je app, als je de download link hebt niet op openen drukken, maar opslaan. Met openen ziet de pc hem als een rar/zip. Als je dat hebt gedaan connect je je ipod met pc, opend diskaid, ga rootfolder, ga naar map private, dan var, dan mobile, dan media , dan downloads en vervolgens kopieer je de app naar de map downloads. Als dat gebeuRt is ga je via ipod naar installous, en installeer je de app.
Khoop daT het geholpen heeft.
Groetjes pro

CommaNd promt

Het command promt voor ipod heet terminal, gwn even inTypen Bij cydia
gr pro

Tja helaas Jailbreaken is ook illegaal en geeft vaak problemen en ook vervalt de garantie op je iPod.
Er zijn zoveel gratis spelletjes en betaalde games zijn heel goedkoop, vaak al voor 0,79 Euro, voor de iPod touch, dus Jailbreaken is echt niet nodig.

jailbreak

beste
met jailbreak vervalt alleen de garantie. sommige spellen zijn idd goedkoop maar de leuke spellen kosten vaak een stuk meer. doormiddel van jailbreaken kun je ook leuke themas installeren
gr

Maar Jailbreaken is hetzelfde als stelen uit een winkel.
En vergeleken andere consoles zijn de spellen helemaal niet duur en als je wilt dat er leuke spellen gemaakt blijven worden dan moet je er ook iets voor betalen!

Vergeleken met andere consoles zijn ze wel goedkoop ja, maar sommige nieuwe spellen kosten alsnog 6 euro, en als je een itunes-card van 20.- euro koopt ben je er zo doorheen.

Tja 6 euro is toch niet duur, spelllen voor de psp of ds kosten zo 30 euro!

voor ipod is dat best duur ja, en met ipod is ht sowieso dat je na een tijdje die spellen heb uitgespeeld, met grotere platform spellen als xbox ps2 psp etc dor je een stuk langer met de games, btw mijn psp is ook omgebouwd :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan