iPod touch kan niet aangesloten worden...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Travestipsy

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Ik had tot nu toe nooit problemen met iTunes, alleen nu wel. Als ik mijn iPod touch probeer aan te sluiten, brult iTunes ''Deze iPod kan niet worden gebruikt, omdat de vereiste software niet is geïnstalleerd. Voer het installatieprogramma van iTunes opnieuw uit om iTunes te verwijderen en installeer vervolgens de 64-bitsversie van iTunes.'' Deze stappen heb ik dus gevolgd, en de 64-bitsversie zou dus op mijn pc moeten staan. Alleen: hij geeft nog steeds dezelfde melding. Daar baal ik behoorlijk van, want nu kan ik geen muziek van en naar mijn iPod zetten... Overigens heb ik een Windows 7 64-bits besturingssysteem en iTunes en voor zo ver ik weet mijn iPod ook hebben alle updates die er waren, doorlopen. Volgens het boekje zou alles het moeten doen... Wie heeft hier ervaring mee of weet een oplossing?

deze versie heb je gedownload van Itunes link

wel eerst de oude itunes verwijderen via configuratie scherm

Dank voor je snelle reactie: ik ben het nu aan het proberen, en ik laat je weten of het werkt! :D

Hij doet het! wonder boven wonder, want dit had ik al eens geprobeerd, maar nu blijkt ie het te doen! dankjewel!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan