Ipod touch!

Status
Niet open voor verdere reacties.

deking23

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
Berichten
64
hallo,

ik ben van plan een ipod touch te kopen maar nu had ik een paar vraagjes:


ik zie dat er een wifi functie op zit, wilt dit ook zeggen dat ik van mijn draadloze thuisverbinding ook applicaties zoals ''Whatsapp, Ebuddy etc etc'' erop kan installeren?

Alvast Bedankt!
 
JA en over whatsapp weet ik het niet zeker omdat je geen telefoonnummer hebt maar ik had volgens mij wel iets gelezen dat het kon
 
Ik heb net even gekeken voor je in de App Store op mijn iPod Touch (4G).

Maar WhatsApp staat hier niet meer tussen die komt omdat het oorspronkelijk voor iPhones is gemaakt, er bestaan volgensmij nog wel mogelijkheden om WhatApp te krijgen als je je iPod Touch gejailbreakt hebt. Alleen dit weet ik echter ook niet zeker omdat je natuurlijk geen telefoon nummer hebt, dit is echter wel zo bij de iPhone.

Ebuddy staat er natuurlijk ook tussen voor zowel de iPod Touch als de iPhone, je hebt tweede verschillende versie van Ebuddy genaamd: Ebuddy Pro en gewoon Ebuddy. Ebuddy, Pro kost rond de 3.99, de normale versie is natuurlijk gratis,
 
als je nog even 2 maandjes wacht met je Ipod touch dan kan je ook de goedkopere Iphone kopen (zal waarschijnlijk nog duur zijn)

maar dan heb je meteen ook een mobiel
 
@aloew Ja whatsapp kan ook gewoon op een iPod Touch als je maar een mobiele nummer hebt. Dan werkt het gewoon.
 
ja dan moet je hem wel jailbreaken neem ik aan

want lees net dat ie in de appstore niet te vinden is
 
@aloew idd mn iPod is staat een jailbreak op, maar gebruik hem ook niet meer. Alleen als het nodig is.
 
Dan mag het bij deze duidelijk zijn dat WhatsApp uit de AppStore in verwijderd voor de iPod Touch, tenzij je een jailbreak hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan