iPod?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lhuntux

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2008
Ik ben geinteresseerd om een 'iPod' te kopen of met andere woorden een MP3 speler met schermpje waar je foto's en muziek op kan zetten. Mijn vraag is nu...

Is iPod echt een aanrader of zijn er andere (onbekende?) merken die misschien zelfs beter zijn?

Dank bij voorbaat
Groeten

Tuurlijk is een iPod een aanrader, maar wil je goedkoop of beter? Wil je radio, wma, mp3 of alleen mp3 met de mogelijkheid om een radio aan te sluiten. Kijk nu eens bij een grote electronicazaak zoals Mediamarkt. Die hebben keuze zat. De ervaringen van de iPod-gebruiker zijn, over het algemeen, zeer goed.

LaPasta

ik heb een iPod nano clasical version (4de generatie, als ik het goed heb)
ik ben er ZEER tevreden over. ik heb hem anderhalf jaar geleden gekocht, en hij is een trouwe eigenaar van mijn broekzak geworden.

het enige nadeel van de iPod vind ik dat je hem niet kan syncen op verschilldende computers. dit door de unieke bibliotheek-bestand.

op de iPod nano zit een functie Muziekvideos, maar die heb ik nooit kunnen gebruiken. voor de een is dat een groot nadeel, maar voor mij maakte het niet zoveel uit, ik luister alleen muziek.

die van mij koste 200€ voor 2 giga, als ik het goed heb... en ik weet niet wat voor persoon jij bent, maar als je van veel variatie muziek houd, zou ik je aanraden om een 4Gig te nemen, is nou nét ff iets relaxter dan een 2Gig.

succes :thumb:

Ik heb ook al 2 jaar een iPod video van 30 GB, zeer tevreden over, doet het altijd perfect. Maar inderdaad wat Mark zegt, vergis jezelf niet in de grootte van je iPod, 2 gb heb je zo vol!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan