Opgelost IPTV player windows 11

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

fokker

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
Berichten
326
Hoi, weet er iemand een iptv player die goed werkt op windows 11 eventueel met een virtuele android?
Ik heb er nog geen enkele gevonden die goed werkt, en de meeste gaan alleen over games.
Ik wil enkel een m3u line kunnen ingeven zodat ik mijn nu aparte formuler z8 niet meer nodig heb.
Ook VLC heb ik al geprobeerd maar dat werkt niet goed, ik heb maar 1 keer beeld gehad en nu lukt het niet meer.
Hopelijk is er hier iemand die VEEL slimmer is dan ik.
 
Voor IPTV op Windows 11 kun je overwegen:
  1. MyIPTV Player (beschikbaar in de Microsoft Store): Goed voor M3U-afspeellijsten.
  2. Kodi: Biedt aanpasbare IPTV streaming met M3U-ondersteuning.
  3. BlueStacks (of een andere Android-emulator): Laat je Android IPTV-apps op Windows draaien.
  4. Perfect Player IPTV: Eenvoudige interface voor IPTV met M3U-lijsten.
IPTV Totaal , IPTV Aanbieders Nederland , IPTV België
 
Bedankt, maar die heb ik allemaal al geprobeerd en er is er geen enkele van die goed werkt en zeer moeilijk om in te stellen, de beste was smarttv (kom niet op de juiste naam) maar daar kon je dan weer niet mee opnemen.
Ik heb nu megacube ontdekt en die werkt wel goed en je kan er mee opnemen en opnames plannen.
Ook kan je bij problemen hen redelijk goed contacteren, ik had er een paar problemen mee maar die zijn dank zij hun hulp opgelost. Dit is zeker de beste iptv player op dit moment. Ik moet nu enkel nog uitzoeken hoe ik de juiste EPG moet kiezen. Je kan een m3u line invoeren maar ook een URL met een wachtwoord.
Toch bedankt voor je antwoord, al heb ik deze nu nog maar enkele dagen. Dus niet te vroeg victorie kraaien natuurlijk.
 
Oh, het is mijn eerste keer dat ik over Megacube hoor, maar het klinkt alsof je een uitstekende keuze hebt gemaakt aangezien het goed voor je werkt! Wat betreft de EPG, ik heb geen idee hoe je de juiste moet kiezen, aangezien dit verschilt per aanbieder. Het lijkt erop dat wat experimenteren nodig kan zijn om de perfecte match te vinden.
 
Bedankt, dat klinkt interessant, ik heb ontdekt dat ze open source zijn, waardoor het mijn aandacht verdient, ik zal er dieper op ingaan en ik zal het je laten weten
 
Krullenbol, een foutje is snel gemaakt natuurlijk., bedankt voor het verduidelijken.
En Lukke001, je kan info en hulp krijgen via facebook, ondertussen heb ik hem ook draaiende in linux, werkt perfect. Ze vragen eigenlijk ook hulp om talen en zo bij te voegen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan