ipv webcam krijg ik een tv zender te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

RVDV78

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2008
hallo,

IK heb een probleem met mijn webcam. Op sommige sites werkt de cam (logitec Quickcam) normaal, en wordt deze gewoon ingeschakeld als ik de site op connect click, maar op een aantal andere sites wordt niet de cam geactiveerd maar de tv kaart zo lijkt het! Hierdoor krijgt diegene waarmee ik chat niet mij, maar een tv zender te zien.

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor, want ik heb echt geen idee wat er nu verkeerd gaat.

Ik heb de nieuwste Flash player 9,0,115,0 geinstalleerd.

Alvast bedankt!

Dat is toch echt een kwestie van instellingen denk ik.
Bij bv skype kan je kiezen wat het standaard video-apparaat is.
Als je dus een tv kaart en een webcam hebt, dan staan deze beiden hier als optie aangegeven.

Bedankt voor de snelle reactie!
Ja het zal een bepaalde setting zijn, maar ik weet niet waar ik deze kan veranderen. Het schermpje dat ik te zien krijg geeft geen optie om te kiezen tussen een webcam of een tuner zoals je kan zien:

Code:
http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/help05.html

Als ik de website open heb wordt mijn tuner inderdaad gebruikt, want als ik tegelijkertijd in Windows Media Center live tv probeer te kijken, krijg ik de mededeling dat de tuner al in gebruik is door een andere toepassing.

Het is een website, geen programma. Maar het is opgelost! :)

Ok, het antwoord bleek erg simpel! Mijn settings in flash stonden inderdaad verkeerd. Ipv mijn cam stond the TV tuner als default.
ik heb het opgelost door de camera te activeren, waardoor dus de tv tuner aanging. Hierna rechtermuis click en selecteer flash settings en camera. Nu kon ik de goede cam selecteren en het werkt nu.

Ik voel me nu echt een noob!

Case closed ;) en bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan