Hallo, sins een paar dagen krijgen we geen verbinding meer door de router heen vanaf de modum. Ik heb hem al naar fabrieksinstellingen teruggezet, en stekkers er er aantal minuten uit gehad en er weer in gestoken, maar zonder resultaat. PC's geven ook aan dat er geen verbinding is. Na herstellen ook geen effect.
Nu hoorde ik laats over de radio dat binnen een maand waarschijnlijk de IP adressen op zijn, en ze dus naar een ander adres zullen gaan overstappen, en dit gevolgen kan hebben dat sommige routers het niet meer zullen doen. Omdat de Sitecom WL-173 niet meer door sitecom wordt ondersteund zal hier dus geen update voor uitkomen.
Klopt het dat ik de router nu de bak in kan gooien, of is wat ik hier allemaal zeg niet helemaal waar, en hoort de router gewoon te werken ondangs het nieuwe ip adres.
Zie namelijk nu dat er nu bij CMD ---> ipconfig /all
dat daar nu geen IP adres meer staat, maar ipv4 en ipv6 adres.
Wie kan mij vertellen hoe dit zit, en waar ik op moet letten bij een nieuwe router.
Alvast bedankt allemaal
Nu hoorde ik laats over de radio dat binnen een maand waarschijnlijk de IP adressen op zijn, en ze dus naar een ander adres zullen gaan overstappen, en dit gevolgen kan hebben dat sommige routers het niet meer zullen doen. Omdat de Sitecom WL-173 niet meer door sitecom wordt ondersteund zal hier dus geen update voor uitkomen.
Klopt het dat ik de router nu de bak in kan gooien, of is wat ik hier allemaal zeg niet helemaal waar, en hoort de router gewoon te werken ondangs het nieuwe ip adres.
Zie namelijk nu dat er nu bij CMD ---> ipconfig /all
dat daar nu geen IP adres meer staat, maar ipv4 en ipv6 adres.
Wie kan mij vertellen hoe dit zit, en waar ik op moet letten bij een nieuwe router.
Alvast bedankt allemaal