IRC BOT (Laat status van private WoW server of website ofzo zien)

Status
Niet open voor verdere reacties.

JP_Linkens

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2006
Hallo,

Ik weet bijna niets van IRC bots, maar heb een bot nodig die de status van een private WoW server laat zien. Ik weet dat het mogelijk is want ben ooit op een IRC kanaal geweest dat dat had, maar heb geen idee hoe ik dat moet maken.

Ik heb wel toen ik op internet zocht iets gevonden op een ander forum.
Zie http://www.hawkee.com/phpBB2/viewtopic.php?t=7860&

Alleen de oplossing staat daar ook niet echt.

Zou iemand me zo een compleet werkende script kunnen posten?

Het zou helemaal mooi zijn als hij ook de tijd erbij kon aangeven, BV online voor 22 uur en 16 min of offline voor 7 uur en 10 min

En als ik die scrip heb, hoe kan ik die dan laten werken met irc (Ben helemaal nieuw met dat IRC gebeuren)

Alvast bedankt:)

Laatst bewerkt:
Verplaatst van Programmeren > PHP naar Software > Messengers en Chatprogramma's > Mirc

Je kan dat kanaal met die bot niet terugvinden? Handigst lijkt me om de beheerders ervan te vragen hoe ze dat hebben gedaan. Er zijn namelijk tig mogelijkheden. Het script wat je nu hebt geplaatst is voor gebruik in mIRC, maar als je een volwaardige bot wil hebben zou ik toch eerder voor bijvoorbeeld een Eggdrop gaan met een simpel scriptje. Het opzetten van zo'n bot vergt echter wat kennis en bij voorkeur een losse Linuxbak die permanent aan staat (er zijn bedrijven die hun server beschikbaar stellen voor eggdrops, in de vorm van zogeheten "shell accounts").

Ahha

Sorry dat hij op de verkeerde plaats stond, zover ik weet maken ze ze meestal met php taal (Al heb je er ook gemaakt met C++ enz) dus vandaar dat ik hem hier poste, wist niet van het bestaan van het MIRC forum)

Nee ik kan die niet meer terug vinden omdat dat kanaal is opgeheven, en wie op dat kanaal toen die bot had gemaakt weet ik echt niet dus dat lukt me niet meer. (Om die te vinden)

Ik zal daar eens op die site van dat Eggdrop kijken, maar hoopte eigenlijk dat iemand misschien zo een scripje gewoon kon maken of nog had opgeslagen omdat hij zoiets zelf ooit had gemaakt ofzo :)

Als dus iemand de scrips nog heeft zijn ze altijd welkom;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan