iritant

Status
Niet open voor verdere reacties.

dicks

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2001
Berichten
105
raar gedrag

Ik heb windows xp prof. om mijn computer staan, en telkens wanneer ik iets verander , zoals b.v. dat ik mijn pictogram in een bepaalde map op miniatuur weergave heb staan, en ik verander dat in lijst, en als ik dan de computer afsluit, en ik start hem daarna weer op, dan heb ik weer mijn oude pictogram miniatuur weergave terug.
Hoe kan ik dit veranderen????

groeten dick
 
Laatst bewerkt:
Is er dan echt tot op heden, niemand die op bovenstaand probleem een antwoord weet????


dick
 
He Mario,

Bedankt voor de tip, maar dit werkt jammer genoeg niet, maar misschien heb je nog meer ideeen.

dick
 
Geplaatst door dicks
He Mario,

Bedankt voor de tip, maar dit werkt jammer genoeg niet, maar misschien heb je nog meer ideeen.

dick

Ik heb dit ook gehad,
controleer even of je hetzelfde hebt als ik:

Via menu start, rechtse muis op mijn muziek, openen drukken en check hier de via de mappen of windows jouw inlognaam heeft gebruik, waarschijnlijk niet en heb je een tijdelijke account in de maag geplitst gekregen:D

Voor mij was een image mbv DI terug zetten de oplossing hierop, pure luiheid dus eiglijk:eek:

Succes iig.
 
Ik weet zeker dat er tussen jullie computer kenners, er toch wel iemand is die mijn probleem kan verhelpen.

dick
 
volgens mij op twee manieren.....
open de verkenner, selecteer deze computer. ga naar boven en via extra mapopties stel je bv pictogrammen in.
sluit verkenner weer.

Je kan ook via config scherm en dan mapopties kiezen, geef keuze van weergave, toepassen op alle mappen e.d .

Sluit, de hele boel.

Start systeem nogmaals op en kijk of het heeft geholpen.

ook kan een optie in bv Tweak ui of zo dit soort dingen weer herstellen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Mike
 
hoi piepenbm,

Ik heb precies gedaan wat je hebt voorgesteld, maar het blijft nog precies het zelde, als ik de computer opnieuw heb opgestart.
Misschien nog een ander idee??


dick
 
Mijn probleem is opgelost, ik heb gewoon windows xp prof. laten upgraden en geinstalleerd, en het probleem was over.
Maar ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie hulp.

groeten en tot een volgende keer.
Dick.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan