IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Blue screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jellesiderius

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Hoi,

Sinds gisteravond start mijn computer niet meer op. Ik krijg de volgende BSOD: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL.

Ik denk dat het te maken heeft met mijn nieuwe videokaart. Voorheen had ik een nvidia 9500 GT en nu heb ik een ATI radeon 5770 HD. Het gebeurde toen ik een ISO aan het mounten was met DAEMON TOOLS.
Ook kan ik niet in safe mode...

Hoop dat iemand mij kan helpen!

Groetjes,
Jelle

Laatst bewerkt:
Heeft je moederbord nog een onboard ?

Heb je je oude ATI nog ?

kan je ook niet in Safe mode - Safe Vga (windows driver)

safe mode zou moeten werken zo niet is je nieuwe kaart al defect wat me heel erg zou verwonderen :) probeer dus eens in F8 menu de Safe Vga modus

,Groeten

Xtremegamer

Ik heb gister ook al mijn oude videokaart erin gedaan en zonder resultaat. Nee mijn moederboard heeft geen onboard. Ik heb de videokaart er al langer dan een maand in..

Allereerst zou je ons op weg kunnen helpen met de windowsversie en de exacte foutcode in de bsod.

Je hebt immers wel beeld, dus je videokaart hoeft niet perse stuk te zijn.

Ik heb windows 7 ultimate en krijg de volgende bluescreen:

something_blue.jpg

Code oa duidt idd op een niet compatible/defecte hardware.
Welke dat precies is, wordt nog eventjes puzzelen.
Je kan dit uitproberen door met zo min mogelijk hardware je pc proberen op te starten en één voor één de hardware weer aan te sluiten totdat je de dader te pakken hebt.

Ik heb hetzelfde probleem met een laptop gehad, toen ik eindelijk na een lange zoektocht de oorzaak had gevonden kon ik de laptop alsnog bij het grof vuil brengen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan