Irritant gepiep

Status
Niet open voor verdere reacties.

Da_antje

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2005
Hee,
Ik heb een vraag en ik heb zelf geen idee wat het veroorzaakt. Ik heb een zwaar irritante piep die uit mijn boxenkomt ... het klinkt net als zo'n hart monitor pieep pieep.
De piep gaat niet uit als ik via de pc het geluid uitschakel .. alleen als ik het handmatig doe met de knopjes.
De boxen zitten ingebouwd in mijn scherm tenminste (niet letterlijk dan..)
Zelf denk ik dat het misschien iets te maken heeft met de stroomtoevoer van m'n boxen of het singaal toevoer van het geluid van de computer! Hij piept zelfs als ik muziek luister of iets dergelijks!
Maar niet als ik de computer een beetje aan het werk zet. (Lees veel tegelijk doen.)
Ik heb geGooglelt en op dit forum gekeken en op andere fora's? (forums?). Maar ik kom nergens iets tegen wat me ook maar lichtelijk zou kunnen helpen!
Wie kan me helpen om dat irritante gepiep uitteschakelen!

Laatst bewerkt:
Is er een microfoontje in de buurt..?, Ik heb dit soms ook, maar dat komt dat omdat er een microfoon op de boxen gericht staat.

Ik heb iets op internet gevonden.. maar eigenlijk snap ik er niks van.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/820599

Ik denk niet dat het het zelfde is. Ik denk dat er een programma of iets die piep aan stuurt want als ik m'n geluid harder zet dan is de piep harder.. en geluid uit dan is de piep uit.
Ik heb niet iets van m'n boxen opgeblazen (zoals mijn broertje gevat opmerkte).
Het was er opeens en het gaat niet meer weg!!
Zou het mogelijk kunnen zijn dat het een foutmelding is?
Het is dan wel een hele vreemde piep voor een foutmelding... maar goed, Het moet ergens aan liggen.

Ik heb een packard bell scherm en real tek ac'97 als stuurprogramma voor mijn geluid (geloof ik :noob: )

Laatst bewerkt:
Ik heb nu net nieuwe besturingssoftware geïnstaleerd.. en tot nu toe is het weg!!
Ik moet nu niet te vroeg juigen .. want het is ook alleens eerder weg geweest!
Maar ik hoop dat het nu opgelost is!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan