irritant haperend internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theo1000

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2006
Hallo iedereen.

Ik heb een probleem ik hoop dat iemand raad weet.

Ik had een happerende internet verbinding dwz dat hij ongeveer de helft van de sites niet wilde laden en een aantal na aandringen. (telkens opnieuw pijltje links / rechts. Hij is echt heel haperend. Ik dacht dat het aan een virus lag en heb opnieuw geinstaleerd, met fdisk etc. Dat leek te helpen maar al snel kwam het probleem terug. :evil:

Ik heb alles wat ik zelf kan bedenken om op te lossen geprobeerd. W.o. Diverse andere browsers. Defragmenteren en opnieuw verbinding maken met chello. Ook heb ik gebeld met chello helpdesk en die hebben mbv de ping test gecontroleerd of de netwerkkaart goedwerkt, dit bleek het geval. Ook hebben zij geen verdere fouten van hun kant gesinaleerd en ze wisten het dus ook niet. Ik heb wat extra ruimte gemaakt op mijn schijven, maar niets helpt. Wat eigenlijk best raar is is dat hij het gewoon altijd goed heeft gedaan maar na herinstalatie, dus als alles optimaal gereset is, het toch weer slecht gaat doen. Dan lijkt het dus geen fout die er insluipt na lang gebruik. De medewerker van chello zei dat hij het probleem herkende maar dat zijn vader het probleem heeft opgelost hij niet wist hoe. Iets met de instelling zei hij. Iemand enige idee wat voor instellingen dit zouden kunnen zijn. Ik zou dankbaar zijn voor de tip want dit is behoorlijk irritant en als formateren al niet meer helpt weet ik het niet.

bvd:thumb:

:eek:heeft dus te maken met de virusscanners. De shields om precies te zijn. avg scaned de paginas en voorziet ze van groene vinkjes. Mij viel op dat de vinkjes weg waren. Avg gedeinstleerd en avast voor in de plaats gezet. Explorer ging wel alle paginas weer snel pakken maar vaak wel beschadigd en somige gaf hij de melding dat er geen verbinding gemaakt kon worden. Real time protection gedisabled. Explorer reageert weer snel en op een incidentele fout na normaal. Maar ik ga niet werken met mijn real protection uitgeschakeld.

Maar deze richting moet ik het dus wel zoeken. Raarrrrrrrr is hierbij dat zowel avg als avast dus moeilijk doen.

Ring a bell anyone ?

Groetjes Theo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan