Irritant na 1 seconde zwart scherm, daarna reboot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffcoboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Berichten
1.627
Hallo,

Ik heb hier een Windows 2000 maar na een tijdje word het scherm 1 seconde zwart en dan herstart die gewoon. Geen bluescreen ofzo maar hij herstart gewoon. Dit is wel heel irritant:evil: Kan iemand mij hier vanaf helpen. Het is net een nieuwe installatie.
 
Kijk eens of het volgende een foutmelding opleverd:

Automatisch herstarten uitschakelen
Windows 2000/XP

Bij systeemproblemen zal de computer automatisch opnieuw opstarten zonder op te geven wat het probleem was. Om dit te voorkomen doe het volgende:

Klik met de rechtermuisknop op deze computer.
Eigenschappen.
Tabblad geavanceerd.
De onderste button instellingen.
Vinkje weghalen voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".
Dit zorgt ervoor dat je voortaan een foutcode te zien krijgt in plaats van een zwart scherm en een opstartende PC. Deze code kun je hier gebruiken of bij een eventuele helpdesk.
Bron:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=226556
 
Dit is wel heel raar.

Net nadat ik die instelling heb toegepast van dat vinkje uit te zetten van Opnieuw opstarten.
En ik herstarte en ik wou iets doen en opeens herstart die weer gewoon, zonder foutmelding. Misschien helpt dit, ik heb net wat ram bijgestoken dus van 256 naar 320 dus 3x128. kan dit hier iets mee te maken hebben?


P.s als ik de muis nog maar aanraak herstart hij.
 
Laatst bewerkt:
NA het vervangen van het geueheugen gaat alles weer goed, maar ofdat zo blijft dat weet ik niet.
 
even afwachten dus....

maar zou best kunnen zijn dat je geheugen niet echt lekker werkt
 
Ben ten einde raad. Nu heb ik 2 van de 3 geheugenstaafjes vervangen. Men moederbord zou toch niet kapot zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan