Irritant netwerk probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ff2000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2005
Berichten
2
Ik heb een super irritant probleem. Wij hebben op het werk 2 computer aan elkaar gekoppeld door middel van een router. Het voordeel hiervan is dat je internet en printers kunt delen. Maar ook bestanden als het goed is.
Op computer 1 slaan we alle data op en computer 2 is gewoon een werkplek als het ware.
Nu hebben we een probleem met het delen van bestanden. Computer 2 die ziet de helft maar van wat computer 1 in zijn gedeelde map heeft staan.
Ik zit altijd achter computer 2 en vind dat ****ing irritant. Ook heb ik computer 2 al een keer opnieuw geinstalleerd maar niks helpt.
Wat doe ik fout kan iemand mij helpen????

Alvast bedankt
mvg
Frank
 
Geplaatst door ff2000
Computer 2 die ziet de helft maar van wat computer 1 in zijn gedeelde map heeft staan.

niet helemaal duidelijk. staan ze niet in de map? of kan je ze niet bekijken/openen?

je kunt eventueel kijken of de submappen ook gedeeld zijn
 
Er is bij computer 1 een map gedeeld met de naam data.
De naam zegt het al hier staat alle data in. Deze map is gedeeld. Ik neem dan aan dat alle submappen hiervan automatisch ook gedeeld zijn.

Een voorbeeld. Mijn baas maakt op computer 1 een map aan met de naam foto's. Ik kijk op computer 2 en zie die map niet staat. Maar als ik nu foto's in de adresbalk zet gaat hij die map wel in. Het lijkt net of de map verborgen is, maar dat is hij niet.

Ik hoop dat ik nu duidelijker ben geweest.

mvg Frank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan