Irritant zoemend geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vercamer

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2011
Berichten
71
Mijn luidsprekers maken een irritant zoemend geluid..
Licht niet aan luidsprekers zelf want heb al 2 andere ingestoken en is net hetzelfde, wat kan ik hier aan doen? Want als er geen geluid uitkomt is dit bijzonder irritant evenals het geluid stil staat neemt het gezoem de bovenhand.
 
Blijft hetzelfde als ik hem verder zet.. is een 5.1 speakerset en is enkel de centrale luidspreker die zo bromt..
 
Een lastig probleem wat ook moeilijk te verhelpen is gezien de reacties ook hier op het forum.
Hier heb ik nog een linkje voor je. Hopelijk heb je er wat aan.
 
wtf, precies chinees:p zal eens iemand bellen van de pc winkel zeker.
 
Bij 4 launch, waar ik het systeem heb gekocht adviseren ze mij dit:
Ik raadt u dan de Creative Geluidskaart X-Fi Xtreme Audio FID 7.1 PCI-e Retail voor € 61.50 (artikelnummer: 037594 ), http://www.4launch.nl/shop/product/037594/ aan. In 99 van de 100 gevallen is dit de enige oplossing voor het probleem van ruisende audio in combinatie met onboard audio.

is een externe dan niet even goed? want zie dat niet zitten om dat zelf te bevestigen
 
Hallo?
En is deze wel compatibel met windows 7?
staat ook bij dat het voor 7.1 set is, maar van mij is het wel een 5.1..
En is dit moeilijk om te bevestigen?
 
Hij is sowieso compatible met windows vista, dat maakt de kans dat hij werkt met windows 7 ook groter. Je zou van te voren kunnen kijken op de site van creative of er drivers beschikbaar zijn voor windows 7. Dat deze voor 7.1 bedoeld is maakt niet veel uit. Op deze geluidskaart zou je bijvoorbeeld ook gewoon een 2.0 of een 2.1 set aan kunnen sluiten. Je kan meestal in de bijgeleverde software aangeven wat jouw speakeropstelling is.
 
Dat is inderdaad die driver. Als je nog nooit een kaart in je pc hebt geplaatst kan het in het begin misschien wat lastig zijn voor je. Op je moederbord moet natuurlijk wel een PCI express aansluiting zitten (kijk in de handleiding van het moederbord of zoek op internet naar informatie over jouw type moederbord). Als je die aansluiting hebt kun je meestal met een handleiding van het moederbord en/of een handleiding van de geluidskaart een heel eind komen.
 
Gigabyte GA-PH67-UD3-B3 iH67, SATA600 RAID, GLAN
deze is het, zal dus wel zeker :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan