Irritant

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lustrias

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Hallo,
Ik zit al héél lang met een probleem.
Waneer ik mijn pc opstart valt hij na een tijdje uit (heel zelden doet hij het niet)
Soms als hij wilt doet hij het een tweede keer en daarna een 3de keer maar meestal maar 1 keer.
Voordat de pc uitvalt gaat hij heeeeel traag en waneer ik hem terug opnieuw moet opstarten moet ik 3-5 keer op de opstart knop drukke en meestal blijft hij bij het witte acer scherm ook nog eens steken en moet ik op ctrl alt delete drukke.
Maar dat zijn de minste van mijn zorgen als dat stomme blauwe scherm er niet was.
Dat is mijn vraag eigenlijk ook hoe krijg ik dat blauwe scherm weg dat alles nakijkt.
Als je bestanden enz.
Want ik HAD norton maar na die controle heeft hij bestanden van norton gewist :confused:
en nu is mijn norton ook nog eens weg.
DUS dat blauwe systeem controlle scherm zal en moet weg :mad:

Kan iemand mij helpen met dit hele verhaal?:p

Dan zal je best even de foutmelding op dat blauwe scherm hier posten. Zo is het onbegonnen werk hierop een degelijk antwoord te geven.

ik denk dat ze het blauwe scherm van schijf controlle bedoelt. dat valt wel uit te zetten bij systeem en dan opstart instellingen dacht ik.

ja schijf controle ofzoiets dat alles nakijkt en volumes enz en mappe ...

open deze computer > rechtklik op de schijf die altijd gecontroleerd word > eigenschappen > Extra > foutcontrole > nu controleren > twee vinkjes zetten > start > als het nodig is de pc opnieuw opstarten.

:eek: euh nee :p
Ik wil dat ding uitzetten.
Waneer een pc fout word afgesloten gaat windows automatish een systeem scan doen voor fouten en volume fouten te zoeken.
Juist die wil ik uitschakelen.

misschien is dat batarijtje van je moederbord leeg. of iniedersgeval ondhout windwos niet dat hij die schijfcontrolle al heeft gedaan. of breek je hem heel de tijd af?

weet trouwens niet of dat batarijtje er invloed op heeft hoor volgens mij is dat alleen voor de bios. maar wie weet!

dat is hem juist ik kan hem niet afbreken :'(
dus dat is zeer iiritant want het duurt altijd zo lang :S

Dat blauwe scherm controleerd alleen maar en repareerd niets.
Vandaar mijn methode de twee vinkjes zijn om te repareren.

maar als ik de 2 vinkjes doet en hij repareert dingens.
En mijn pc valt weeral uit komt dat blauwe scherm er dan weer?
Want dat neemt veel tijd in beslag als dat zo 10x op een dag gebeurt zo iets van een 2 minuten en vrij irritant ook nog eens

Zal eens probere en heeft iemand een idee waarom mijn pc uitvalt.
Heb hem al eens open gedraait maar snapte er niets van dus bleef ik er maar mooi van af :D

edit: die controle heeft nx geholpen :'(
iemand anders een idee?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan