Irritante email

Status
Niet open voor verdere reacties.

Manuel79

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2007
Hallo,

Ik krijg al een tijdje irritante mail toegestuurd. Voorbeeld hiervan is van Harrison Cahill [ywcatchy@database-software.com] en zo krijg ik van een boel mensen mailtjes. Ook ontvang ik af en toe Engelse mails van greeting-cards.com met dat ik een ecard kan ophalen van een schoolmate, mate, neighbour enz. Wat kan ik hier tegen doen?

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo, bij voorbaat dank,

Groeten Manuel

Nou er echt wat tegen doen, dat gaat niet. Welkom in de wereld van SPAM mail, helaas...
Je kunt inderdaad mailwasher instaleren, of spamfighter. Werkt ook goed, maar dan nog, er zullen altijd mailtjes door sluipen. Het beste wat je kunt doen, is eigenlijk niet eens lezen en al zeker niet antwoorden of vragen of ze willen stoppen. Het wordt ook vanzelf weer minder maar daar kan een lange tijd overheen gaan. Van hun zogenoemde mailing lijst afraken dat red je al helemaal niet.

probeer berichtregels in je emailprogramma, of/en een spamfilter bij je provider.

Je hebt naast Spamfighter ( gratis, de Pro-versie kost geld ) ook nog Spamihilator ( gratis ).
En inderdaad nooit reageren op spam, zo weten ze dat het e-mailadres gebruikt wordt en wordt de spam alleen maar erger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan