Irritante krakende geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

aabbccdd

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
hallo,

bij mijn oude boxen had ik last van een krakende geluid van mijn boxen.Ik dacht dat het aan de boxen lag, maar nu heb ik nieuwe boxen en daar nou heb ik daar nog steeds last van.
waar kan het aan liggen?

alvast bedankt

hij is pas nieuw. heb m vandaag nog gekocht. en alles is goed aangesloten

Hoi,

Ik neem aan dat het om boxen op de pc gaat zit er geen ruimte tussen het stekkertje en de aansluiting op je geluidskaart of zit de geluidskaart wel goed in het pci slot

Modag

'' zit er geen ruimte tussen het stekkertje en de aansluiting ''
wat bedoel je hiermee?

als ik dat kabeltje van mijn boxen naar de pc eruit haal hoor ik dat geluid niet meer.

Ik neem aan dat Modag bedoelt of er op je geluidskaart geen ruimte tussen het aangesloten stekkertje zit. Je boxen kunnen wel nieuw zijn, maar als de aansluiting op de geluidskaart niet goed meer is, veranderd er niets aan het probleem.

Ik neem aan dat Modag bedoelt of er op je geluidskaart geen ruimte tussen het aangesloten stekkertje zit. Je boxen kunnen wel nieuw zijn, maar als de aansluiting op de geluidskaart niet goed meer is, veranderd er niets aan het probleem.

Ja dat is wat ik bedoelde.

Modag

Geluidskaart er even uithalen en opnieuw plaatsen, eventueel de contacten schoonmaken met spiritus of contactspray, ook de jack stekker er een paar keer uithalen en erin doen, eventueel ook wat contactspray gebruiken, lijkt mij een corrosie probleem.

ow, nee er zit geen ruimte tussen het stekkertje

hoe haal ik dan mijn geluidskaart los. ik heb mijn systeemkast geopen en het ziet er best ingewikkeld uit

Laatst bewerkt door een moderator:
Als het een onboard is wordt het ook moeilijk.:evil::)

Dan zitten de stekkertjes aan een blok op het moederbord, bij een losse kaart zit die in een PCI slot.

volgens mij is het dan een onboard, want ik zie geen aparte geluidskaart.

Indien je contactspray hebt, spuit er een beetje in, eventueel de soldeerpunten nazien, maar dan moet het moederbord eruit.

het zal me niet lukken om het moederbord eruit te halen, ben namelijk bang dat er iets fout gaat. en moet het een speciaal contactspray zijn? het lijkt me namelijk gevaarlijk om vloeistof in je pc te spuiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan