Irritante map

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Dark

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2001
Berichten
526
Ik heb een map op C staan genaamd : My Download Files, als ik die verwijder dan komt ie elke keer weer trug...
Heeft iemand hier ook ooit last van gehad, en zo ja hoe kan ik die map dan permanent verwijderen??

Op het plaatje hierondeerhad ik um verwijderd, en binnen 1 minuut stond hij erweer (vandaar dat j um niet onder C ziet staan, want mijn verkenner heb ik niet dicht gedaan :))

Klotemap.JPG
 
Site moet het gewoon doen maar dit staat er:

If your computer is part of a Workgroup, you will notice that a Shared Documents folder appears in My Computer. This folder lets you share files with multiple users easily. If you want to remove this folder you can:

Start the Registry Editor
Go to HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Policies \ Explorer \

Right-click an empty space in the right pane and select New > DWORD Value

Name the new value NoSharedDocuments

Double-click this new value, and enter 1 as its Value data

Close the registry editor

Log off, or restart Windows for the changes to take effect

To reverse this process, change the Value data to 0, or delete the NoSharedDocuments Value.



--------------------------------------------------------------------------------
 
heb die map niet op dit windows xp systeem.

wordt volgens mij aangemaakt door een download progje.

pe.
 
Lijkt me niet komen door een progje maar meer door dit:

If your computer is part of a Workgroup. Dus zodra je een netwerk hebt krijg je dit
 
shared documents = gedeelde documenten

Ik ben er ook niet zeker van, maar je kan het proberen. Welke download proggies heb je verder?

(gedeelde docs horen idd bij een netwerk, van de Simple File Sharing)
 
nog steeds niet

Ik heb wel gedaan wat er gezegd word, maar die map komt steeds trug :(...
Ik weet wel wanneer die map trug komt, als ik internet explorer open dan komt die map weer te voorschijn :confused:

Ik heb alleen flashget en kazaa als download progjes...
 
Hallo The Dark,
Kijk even in de instellingen van Kazaa waar het zijn downloads zet , en verander dit naar bvb d:\downloads
 
Flashget en kazaA downloaden allebei naar d:\

Ik snap er echt nix meer van :(, ik wil die map graag weghebben...
 
Doorzoek je register naar het pad c:\my download files ?
 
Geplaatst door caveman
Doorzoek je register naar het pad c:\my download files ?

*** ik kan nix vinden :(, ik snap er nix van :confused:.
In het register staat nix en bij de opties van kazaa en flashget staat ook nix, ik heb net gekeken in internetoptie's maar daar staat ook nix in....
 
misschien wordt die map aangemaakt door een setting van een andere gebruiker. (als die er zijn)

pe.
 
Kijk of je, als je alle bestanden zichtbaar maakt, er een desktop.ini in kan vinden en open die indien ja. Windows kan die oerigens erg goed verbergen, dus als je notepad opent, ga je naar de map en type je desktop.ini in de regel en klik op open.
 
Ik heb alle desktop.ini's geopend die er op mijn schijf staan, maar er staat nix....

Ik snap er echt geen f*ck van....
Jullie wel??
 
Een rondje google helpt ook niet echt...ik heb geen idee.
 
Dan laat maar hangen ik zie nog wel, en anders gaat ie wel weg als ik ooit ga formateren...

Maar iedereen bedankt voor de moeite en de reacties... :Thumb:

Als iemand toevallig nog iets tegenkomt is het altijd welkom... Zo niet dan is het jammer......
 
Ik weet waar die map vandaan komt.....
Als ik kazaa installeer download ie standaard naar die map.... dit heb ik veranderd naar d: maar hij blijft die map steeds aanmaken...
Hoe dit kan is mij ook een raadsel, ik weet nu wel waar hij vandaan komt.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan