Irritante Melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

profpc

Verenigingslid
Lid geworden
23 dec 2003
Hallo,

Ik heb laatst iets geinstaleert en nu staat hij in het Menu start onder alle programma's. Iedere keer als ik in het Menu start zit krijg ik de melding dat er Onlangs Geinstalleerde Programma's zijn. Dat is erg irritant, en bij andere programma's kon ik het weg krijgen na 1 keer het te openen. Nu lukt dat niet en ik krijg al sinds vanmorgen die melding.
Wie weet hoe ik dit weg krijg??

Dat 'iets' heet Incredimail en ik wil die melding weg hebben...

Die melding kun je zo weghalen:

Geen melding over onlangs geïnstalleerde toepassingen
Als u het kleine venster dat verschijnt met de melding dat er nieuwe software is geïnstalleerd vervelend vindt en als het u hindert wanneer u zich afmeldt, kunt u het ook volledig uitschakelen.

Hiertoe gaat u als volgt te werk:

Klik op Start, klik met de rechtermuisknop boven aan het menu Start waar uw naam staat en klik vervolgens op Eigenschappen.
Klik op Aanpassen op het tabblad Menu Start in het dialoogvenster Eigenschappen voor taakbalk en menu Start.
Klik op het tabblad Geavanceerd en schakel het selectievakje Onlangs geïnstalleerde toepassingen markeren uit.
Klik vervolgens twee keer op OK.
Het bericht zal nu niet meer verschijnen

En Incredimail kun je via configuratiescherm, software verwijderen als je dat wilt.

Laatst bewerkt:
of bij start, uitvoeren, msconfig intikken, dan bij tabblad opstarten kijken, en em daar uitzetten.

Oke dank jullie wel, de vraag is nu opgelost..
Groet profpc.

Mag ik vragen welke methode je hebt gebruikt? De korte van Gamemaster111 (wist niet dat dat ook zo makkelijk kon:D ) of die lange?

Dat is handig om te weten als iemand anders hetzelfde probleem heeft:)

Geplaatst door Tanja1968
Mag ik vragen welke methode je hebt gebruikt? De korte van Gamemaster111 (wist niet dat dat ook zo makkelijk kon:D ) of die lange?

Dat is handig om te weten als iemand anders hetzelfde probleem heeft:)

Dat mag je weten hoor :)
Ik heb die van jou gedaan....( Tanja1968)
Die van gamemaster111 heb ik nog niet geprobeert..
Maar het is dus al gelukt... :thumb:

Groet profpc.

Bedankt voor je reactie. Die oplosmethode gaat ook weer in het favorieten rijtje erbij :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan