irritante pop-ups

Status
Niet open voor verdere reacties.

denuyl

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
84
terwijl ik in windows zit krijg ik allemaal pop-ups in me venster om de zoveel minuten (internet explorer niet geopent) ik heb wel een firewall (zone alarm) hoe kan ik zorgen dat deze pop-ups niet meer komen (heb het pas sinds kort)
 
Waarschijnlijk zijn er bepaalde programmas die het internet cq jou pc op willen, en wachten op jou toestemming!

Uitschakelen in Zonealarm versie 4.5.538.001:
Alerts & Logs > Main ( On-Off).
 
het is waarschijnlijk het bestand GATOR ik kan dit niet verwijderen of iets (zonealarm zit er toch niet op want er zit een firewall in de router)
volgensmij zit het ook niet echt in het internet maar in de computer zelf.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je gewoon last van Spyware en moet je de boel daar eens op scannen. Gator zit in ieder geval vol Spyware.
Volg de adviezen op deze link maar op.
Als je alleen Gator wil verwijderen kijk dan hier



Succes,
Raymond
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door denuyl
terwijl ik in windows zit krijg ik allemaal pop-ups in me venster om de zoveel minuten (internet explorer niet geopent) ik heb wel een firewall (zone alarm) hoe kan ik zorgen dat deze pop-ups niet meer komen (heb het pas sinds kort)

Scan eerst met een "Up to Date" Spywarescanner, en lees vervolgens onderstaande link goed door en plaats hierna je log:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=157005
 
ik heb met adaware en spybot gescant en gefixt maar het bleef komen ( ik had ze eerst geupdate) maar nu heb ik het oude vertrouwde zonealarm weer geinstaleerd en nu is het weg. bedankt voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan