irritante reclame/schermpje

Status
Niet open voor verdere reacties.

niels70

Banned
Lid geworden
30 mrt 2002
Berichten
277
Bij het opstarten van Windows Xp pro krijg ik een irritant schermpje in beeld. Hoe krijg ik dit permanent weg ? Heb al geken in add/remove software en daar stond ie niet bij. Zie ook bijlage.
 

Bijlagen

  • iopus.jpg
    iopus.jpg
    63,5 KB · Weergaven: 61
pop up weg

Die krijg je alleen maar weg door het progje te kopen.

Misschien kan Spybot (als er spyware in verborgen zit) er nog wat mee maar aners is kopen en registreren de enige optie.

Grtz.
 
Hoi , start/uitvoeren/msconfig/opstarten / progje uitvinken?


geert
 
pop up.

Kijk eens goed wat er in dat pop up venstertje staat (bovenaan)

"this information screens appears only in the trail version of Starr"

Wat zoiets betekend als dat je ervan af komt door star te registreren of het te verwijderen. :)

Het bedrijf zal echt niet zo dom zijn om dmv een vinkje deze irritante pop up uit te laten zetten.
 
en via start ..zoeken .. via mappen en bestanden laten zoeken naar het proggie...
 
Een trial-versie kun je een beperkt aantal dagen proberen, zoals het woord al zegt. Daarna moet je overgaan tot aanschaf of hat prog verwijderen. Dat Starr deze irrantant methode hanteert zal niet bijdragen tot de populariteit van dit prog. Handmatig verwijderen via Windows Verkenner lijkt de enige optie, hopelijk verdwijnt die pop-up dan ook.

grtz
 
Geplaatst door niels70
Bij het opstarten van Windows Xp pro krijg ik een irritant schermpje in beeld. Hoe krijg ik dit permanent weg ? Heb al geken in add/remove software en daar stond ie niet bij. Zie ook bijlage.

Q4. I need to remove STARR from my PC but deleted the uninstaller already.

A: Reinstall STARR. Then uninstall with the standard uninstall function: To uninstall open STARR Commander, click on the SETTINGS tab strip, click Uninstall (Home Edition) or click the "Advanced Installation" button and then the "Uninstall" button (PRO Edition)

Bron.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan