Irritante reclame tijdens surfen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hindrik

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Hallo,

Tijdens website bezoeken krijg ik sinds kort altijd irritante reclame boodschappen van games tot aanbiedingen van Dirk, of een oproep om mijn PC te scannen wat gepaard gaat met irritante flikkerende reclame, Ik ben er helemaal klaar mee met die waardeloze handel !!
HOE KRIJG IK DIE TROEP VAN MIJN PC AF ???

Windos 7 64 bit

Groetjes

:mad:

Laatst bewerkt:
Zeer waarschijnlijk is je pc besmet met een virus. Het beste is om nu je pc te scannen. Kies indien mogelijk de volledige scan, die het hele systeem scant.

Groeten, xp2

Gebruik gewoon voortaan Firefox, ipv IE of Chrome. Ik werk er al jaren mee zowel op Mac als op Windows, en ik heb nog geen een keer problemen mee gehad qua virussen e.d.

Maar scannen is inderdaad een goed begin.

Groeten, xp2

Irritante reclame

Hallo.

Ik heb in eerste instantie de raad opgevolgd om een systeemscan te doen door mijn virusscanner (Norton Internet Security 2014) en deze gaf aan geen ongeldige data te hebben gevonden.
De genoemde reclame bleef nog steeds aanwezig !

Ik heb toen de raad van "xp2" opgevolgd en Firefox geïnstalleerd en IE10 verwijderd. En nu is alles weer rustig op mijn scherm, zelfs de snelheid is beter geworden.

Allemaal bedankt voor jullie reactie,

groetjes

Hindrik

oke maar toch is de kans dat je pc nog geïnfecteerd is, met Firefox te installeren en IE10 te verwijderen lost dat de oorzaak niet echt op, dus het beste is nog is met AdwCleaner te scannen ;)
en Firefow werkt beter als met IE10 , dat is algemeen bekent .....

Urritante reclame

Hallo,

Alsnog uw suggestie uitgevoerd en AdwCleaner aan het werk gezet.

Nogmaals bedankt !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan