Irritante teksten

Status
Niet open voor verdere reacties.

KillerRu

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Hallo allemaal,

Ik heb recent een virusje binnen gehad (security scanner) via een bestand op een USB stick.
Nu deze heb ik er mits wat problemen zelf afgekregen maar nu zit ik wel met vele vervelende reclame en sommige delen van bijvoorbeeld alinea's op een forum worden zo als link weergegeven
en als ik daar dan over geraak krijg ik een extra schermpje. (Zie foto)

95msts.jpg

Iemand enig idee? Of hoe eventueel op te lossen?

Mvg,
Glenn

Meestal worden dit soort zaken wel opgelost door AVAST free als permanente beveiliging en malwalwarebytes-antimalware en dan eventueel nog Emsisoft-antimalware te downloaden en in de meest uitgebreide vorm een scan te alten doen.
Hier zijn de downloads te vinden: http://www.sr-pc-hulp.nl/links.htm

Dit kan je veel makkelijker oplossen. De virus heeft een programma geïnstalleerd en die zorgt dus voor die pop ups. Als je met je muis over zo'n link gaat staat er bij de pop up de naam van het bijbehorende programma. Deze moet je dus in je configuratiescherm opzoeken en verwijderen. [in de schermafbeelding zie ik de naam echter niet staan, maar misschien verschilt dat per pop up, druk anders even op de vraagteken naast de kruis op de pop up] Als je nergens de naam kan vinden, dan zou ik even alle geïnstalleerde programma's langslopen en hetgeen wat je niet bekend voorkomt even op Google zoeken. [Deze methode had bij mij gewerkt]

Dit kan je veel makkelijker oplossen. De virus heeft een programma geïnstalleerd en die zorgt dus voor die pop ups. Als je met je muis over zo'n link gaat staat er bij de pop up de naam van het bijbehorende programma. Deze moet je dus in je configuratiescherm opzoeken en verwijderen. [in de schermafbeelding zie ik de naam echter niet staan, maar misschien verschilt dat per pop up, druk anders even op de vraagteken naast de kruis op de pop up] Als je nergens de naam kan vinden, dan zou ik even alle geïnstalleerde programma's langslopen en hetgeen wat je niet bekend voorkomt even op Google zoeken. [Deze methode had bij mij gewerkt]

LoL gevonden and seems to have done the trick! Thanks :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan