Irritante TOOLBAR, MOET WEG!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ijsbeer121

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2002
Ik heb sinds kort een extra Toolbar er bij (zie bijlage) Ik klik hem steeds weg, maar iedere keer komt ie weer terug. Ik wordt er helemaal ziek van! Wie weet hoe ik dit ding PERMANENT weg kan halen ?!

Bijlagen

• dezetoolbar.jpg
    dezetoolbar.jpg
    28,4 KB · Weergaven: 113
WHALA!!!! Ik heb afgelopen week dezelfde gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Weggekregen met Spybot!!!! Gegarandeerd!!!

Succes

ik ook!

Ik heb het ook.. heb het nog.. maar hij komt niet meer terug.. kan hem nog wel zelf ophalen.... heb adware en spybot gedaan... met geen van beiden gaat ie helemaal weg...
dus...

tis rotzooi dat spyware!

succes ermee

dit onderwerp is al meerdere malen aan bod gekomen en volgens mij moet je hijackthis gebruiken. Dan moet het lukken
Als je de gegevens van hijack naar helpmij doorgeweft weten zij wel welke bestanden je moet verwijderen.

Ga naar http://www.tomcoyote.org/hjt/ , en download daar 'Hijack This'.

Uitpakken, en vervolgens dubbelklikken op HijackThis.exe.
Klik op "Scan", en vervolgens op "Save Log File" , en post vervolgens de inhoud van die log hier.

kan er ff eentje naar kijken welke je moet en kan verwijderen

en tik in de zoek functie ff hijack, zo zie je idd diverse topics

Dit soort toolbars zijn installers van een plugin die vaak moeten worden geinstallerd vanaf bijv. mp3sites.
Gezien de screendump komt deze van LOP.com
Je kan deze gewoon verwijderen vanuit je configuratiescherm(software)
De naam in dit venster is"L.O.P".
Er wordt dan een link gemaakt naar de site van Lop.
voor het unregistreren.
Dan ben je er voorgoed vanaf.
Succes.

Geplaatst door jackall
Dit soort toolbars zijn installers van een plugin die vaak moeten worden geinstallerd vanaf bijv. mp3sites.
Gezien de screendump komt deze van LOP.com
Je kan deze gewoon verwijderen vanuit je configuratiescherm(software)
De naam in dit venster is"L.O.P".
Er wordt dan een link gemaakt naar de site van Lop.
voor het unregistreren.
Dan ben je er voorgoed vanaf.
Succes.
Klinkt erg onwaarschijnlijk moet ik zeggen, en als ik heel eerlijk ben zou ik dat niemand aan raden.

Er lopen al heel wat draadjes op helpmij.nl over de spyware van lop.com en ik heb dit advies nog niet eerder gezien. Zeker gezien de verhalen die al bekend zijn over lop.com (erg hardnekkig te verwijderen) zeg ik daarom dat het zeer onwaarschijnlijk is.

niets van LOP in mijn software lijst, die had ik trouwens al nagekeken omdat ik dat inderdaad ook wel eens gehad heb.... :S hij is er nog steeds, ondanks Adware en dat andere programma

Heb je het advies van P@sbeer al nagelopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan