irritante vensterstijdens opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

freezera

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2005
hey tijdens men pc opstart krijg ik verschillende vensters.
oa. nieuwe hardware gevonden pci modem.
ik ga naar hardware voor de installatie ongedaan te maken maar dit heeft geen effect het verschijnt telkens weer ook telkens ik office krijg ik een installatie van norton 2005 en dan een foutmelding dat de installatie vanaf de setup moet gebeuren.
nouja heel irritant is dat iemand ideeen of een progje voor dit te verhelpen thx

freezera,
Dit zijn 2 verschillende problemen die je hebt.
Voor je eerste probleem kun je 2 dingen doen:

1. Je installeert de drivers van je modem.
2. Je verwijderd de modem uit de hardware. Indien je die modem niet gebruikt, dan zou ik dat maar doen.

Voor je tweede probleem met Norton moet je dit lezen. Dat lost je probleem wel op:

Insert the Office 2000 CD. Observe the screen to determine whether any files are being installed from the CD.
Reapply any service packs for Office and the operating system.
Determine whether there are any updated for either Office 2000 or your operating system. If so, then install them.
Update the Windows Installer from Microsoft at http://officeupdate.microsoft.com/info/msiinfo.asp. The installation of NAV may have overwritten a file with a version that is not compatible with Office.

ok thx vo de norton eens proberen maar ik heb de modem al zoveel maal uit het systeem (via apparatenbeheer) gesmeten en telkens komt hij terug onder "overige apparaten" :(

thx :D

Geplaatst door freezera
ok thx vo de norton eens proberen maar ik heb de modem al zoveel maal uit het systeem (via apparatenbeheer) gesmeten en telkens komt hij terug onder "overige apparaten" :(
thx :D

Nee dat helpt niet om hem daar te verwijderen uit apparaat beheer. je moet hem hardware matig verwijderen. Dus even de pc open maken en schroefje los maken, dan kun je hem er zo uitwippen.

nou het leek me nogal redelijk
Nee dat helpt niet om hem daar te verwijderen uit apparaat beheer. je moet hem hardware matig verwijderen. Dus even de pc open maken en schroefje los maken, dan kun je hem er zo uitwippen.

nou het leek me nogal redelijk extreem van die modem eruit te wippen dus heb ik ff gezocht en gevonden je kan het uitzetten ook===> ga naar systeem dan naar het tabblad hardware en dan naar hardwareprofielen daar selecteer je onderaan "wachten tot ik een hardwareprofiel geslecteerd heb" en vola opgelost :D

kwou je dit toch even meedelen
bedankt !

Ja inderdaad. het kan ook op die manier.
maar ik vind het altijd makelijker om hardware die ik niet gebruik eruit te halen omdat de pc bij het opstarten dan die hardware ook niet hoeft te checken. Scheelt een paar milliseconden bij het opstarten :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan