Irritante waarschuwing bij openen outlook 2007

• Onderwerp starter Onderwerp starter eekie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eekie

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Irritante waarschuwing bij openen outlook 2007: OPGELOST

Normaal gebruik ik outlook 2007 als e-mail client, maar onlangs heb ik een maandje de probeerversie van office 2010 geprobeerd, tot de licentie verliep. Terug op 2007 krijg ik nu bij het openen van Outlook een irritant venstertje te zien met de tekst: het e-mail profiel Outlook is met een nieuwere versie van Outlook gemaakt en hierin bevindt zich informatie, die mogelijk niet compatibel is met uw huidige versie van Outlook. Als U problemen met dit profiel ondervindt kunt U een nieuw profiel maken.
Nu heb ik absoluut geen enkel probleem met het profiel. Klik ik ok dan verdwijnt het venstertje. Ik weet niet hoe ik het venster voorgoed kan laten verdwijnen. Iemand een tip?

Laatst bewerkt:
Effe zitten googlen maar dan word je niet vrolijk. De enige optie die lijkt te werken is Outlook de-installeren en opnieuw installeren!

Ron

Daar word ik ook niet blij van. Temeer daar ik outlook 2007 al opnieuw geinstalleerd had. Om 2010 te installeren moet je eerst 2007 deinstalleren en vice versa.
Ik verwacht dus niet veel van een nieuwe installatie omdat het profiel en de pst files toch gewoon blijven zitten.

Het was terecht. Opnieuw installeren van office help niet. Ook een nieuwe pst file helpt niet.

Irritant venster: OPGELOST

Ik heb het opgelost.
Sla je pst files op andere partitie op (kopieren)
Ga naar start, configuratiescherm, e-mail, profiel en verwijder het profiel. Start outlook op en configureer je e-mail opnieuw. Vervolgens importeer je de pst bestanden in dezelfde map.
Klaar is Kees!

Ik heb het opgelost.
Sla je pst files op andere partitie op (kopieren)
Ga naar start, configuratiescherm, e-mail, profiel en verwijder het profiel. Start outlook op en configureer je e-mail opnieuw. Vervolgens importeer je de pst bestanden in dezelfde map.
Klaar is Kees!

Kwam je bericht tegen. Heb het zelfde euvel.
Waar vind ik de pst.files?

Dat is een poos geleden!De plek van je pst files hangt af van je windows versie.
In windows 7: C:\Users\johan\Documents\Outlook-bestanden
Verander johan in je eigen gebruikersnaam. Bij oudere versies van windows moet je eerst de verborgen bestanden zichtbaar maken in de windows explorer.
Open windows explorer druk op alt. In het menu dat verschijnt klik je op extra en dan mapopties tabblad weergave. In de lijst verborgen bestanden mappen etc aanvinken.
Dan onder gebruiker naar de map app.data. Endaaronder even uitproberen map local windows en dan outlook als ik me niet vergis.
Succes

Dat is een poos geleden!De plek van je pst files hangt af van je windows versie.
In windows 7: C:\Users\johan\Documents\Outlook-bestanden
Verander johan in je eigen gebruikersnaam. Bij oudere versies van windows moet je eerst de verborgen bestanden zichtbaar maken in de windows explorer.
Open windows explorer druk op alt. In het menu dat verschijnt klik je op extra en dan mapopties tabblad weergave. In de lijst verborgen bestanden mappen etc aanvinken.
Dan onder gebruiker naar de map app.data. Endaaronder even uitproberen map local windows en dan outlook als ik me niet vergis.
Succes

Heb geprobeerd zoals jij hebt voorgesteld, maar kan het niet vinden.
Heb XP Kan je het in gewone taal nog een keer uitleggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan