is 3com beter als sitecom

Status
Niet open voor verdere reacties.

joshermsen2000

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2001
Berichten
443
hoi ik heb een probleem met mijn netwerkkaart.
ik kan soms internetten en soms niet.chello zei dat het aan de netwerkkaart lag
ik heb dus een nieuwe netwerkkaart gekocht van sitecom.
ik heb gezien dat de 3com kaart veel groter is is die dan ook beter of zeg dat helemaal nix.
ik heb daar niet zoveel verstand van
 
Ik heb het wel eens andersom gedaan. Sitecom in prullenbak en 3com erin. Dat hielp.
Installeer je 3com kaart eens opnieuw en kijk of dat helpt.

Groetjes,

Pieter
 
Sitecom werkt prima en 3com was bij mij heel vlug kapot zowel de isa als de pci, maar dat kan toeval zijn. En voor een 3 com heb je 5 sitecoms!!
 
Tsja, echt zo'n vraag waarbij ieders mening anders is. Ikzelf ga voor 3COM of Intelkaartjes. Sitecom zal best werken, maar ik plaats dat soort kaartjes toch bij de B merken (Trust e.d.)
 
Je moet bij sitecom niet naar het merk kijken, want sitecom valt in dezelfde categorie als trust, sweex, edimax enz. Het zijn allemaal precies dezelfde kaartjes van een fabrikant: Realtek.

Nu zijn de nic's van Realtek zeker niet slecht, ze zijn alleen niet geschikt voor constante hoge belasting zoals in bijvoorbeeld servers, ze bevatten geen buffers. Maar ze zijn nog altijd aan te raden voor normale computers, die merken het verschil toch niet (je gaat toch maar maximaal 100 KB met een breedbandverbinding, en dat haalt elke netwerkkaart).

En zeker als je het prijsverschil ziet tussen die 3com- en intelkaartjes met de realteks, is er geen enkele reden om niet voor realtek te kiezen. Blijkbaar denken mensen nog steeds dat als iets goedkoop is, dat het dan ook gelijk langzaam/slecht is. Dit is dus een duidelijk geval van niet.
 
Geplaatst door Lekkere Kwal
Blijkbaar denken mensen nog steeds dat als iets goedkoop is, dat het dan ook gelijk langzaam/slecht is. Dit is dus een duidelijk geval van niet.

Niemand hierboven beweert dat sitecom slecht is...


Egkok, heb je de bon nog? 3com geeft op veel NIC's levenslange garantie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan