is Adshield nuttig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendricus

Verenigingslid
Lid geworden
4 mrt 2002
Denk je rustig te kunnen surfen zonder allerlei hinderlijke pop-ups, dan krijg jr dit, geleverd door:http://www.obelix.wbwh.net/ :zie de bijlage.
Tamelijk kras toch...
devil.gif

grtz

...en dan vergeet je de bijlage...

Bijlagen

• scrshot10.jpg
    scrshot10.jpg
    57,3 KB · Weergaven: 26
dit krijg ik der ook voor hoor...en ik heb nmw geen ad-blockers geinstalleerd (denk dat het door mijn zonealamr komt...maar das geen ad-blocker)

Zelfs met Opera 7 (zonder extra ad-blocking) progje krijg ik dat scherm. Hij zal veel bezoekers krijgen zo. :p

Groetjes,

Pieter

...een tamelijke ***** dus ( of beukenoot). Jammer want nog niet zo lang geleden had Obelix-deze site dan- een perfecte wallpaperpagina.

grtz

Ik heb adshield en kan toch gewoon op de site komen, hoor.

eitje :D

Toch een mooie oplossing gevonden, die lijkt te werken: voeg "anti-leech" toe aan de blocklist! Tada :D

In de bijlage mijn eigen lijst voor Adshield voor wie het wil testen of voeg het toe door op een plaatje te staan, rechtsklik, kies Add to blocklist, type anti-leech, selecteer het en voeg toe.

Bijlagen

Re: eitje :D

Geplaatst door caveman
Toch een mooie oplossing gevonden, die lijkt te werken: voeg "anti-leech" toe aan de blocklist! Tada :D

In de bijlage mijn eigen lijst voor Adshield voor wie het wil testen of voeg het toe door op een plaatje te staan, rechtsklik, kies Add to blocklist, type anti-leech, selecteer het en voeg toe.
:thumb:
Het vreemde is: alleen het "anti-leech" aan je blocklist toevoegen werkt wel.
Ik had het eerst met http://www.anti-leech.com/at_popupcheck.php geprobeerd, maar dan krijg je een vervangend blanco scherm van Adshield ipv de gewenste wallpapers.

Groetjes,

Pieter

Ik vermoed dat je met een deel van het adres al een cookie blokkeert van anti-leech.com. Zo iets zag ik voorbij flitsen in de statusbalk, toen ik adshield uit had staan. De link naar anti-leech komt al op de index voor.

Uit de index:

http://www.anti-leech.com/at_complete.php?id=obelix&nojavascript=1

Met een enkel woord blokkeer je alles.

Geplaatst door caveman
Ik heb adshield en kan toch gewoon op de site komen, hoor.

Same here! (leuke site trouwens)

Nee toch niet, ik ga ff met Caveman's oplossing stoeien.

Laatst bewerkt:
Bij mij werkt dat niet, Caveman. ik krijg de keuzemogelijkheid Add to blocklist niet. Hoe heb jij het precies gefixed? Mijn instellingen staan hieronder in de bijlage.

grtz

Bijlagen

• adsh.jpg
    adsh.jpg
    13,4 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
@hendricus, dat vraag ik mij ook af, er valt niks te add-to-blocklisten, heb ook alles afgevinkt qua keuzes en nog niks, mogelijk dat de hele lijst verwijderd moet worden, kortom, ik snap er ook geen hout van.

Je kunt op elk willekeurig plaatje rechtsklikken. Die hoeft helemaal niks met anti-leech te maken te hebben.

Kies Add to Blocklist > Verwijder de tekst in het venster en vul daarvoor in de plaats anti-leech in, selecteer het en klik op OK.

Groetjes,

Pieter

Gelukt! Ik heb de url van Anti-Leech geplakt (de oorspronkelijke test weghalen) in add to blocklist middels een willekeurig plaatje op een site en jippie, weg is dat volkomen onzinnige gedoe! Thnx all :thumb: en dank aan Hendricus voor de idd leuke site. :)

Oeh Oeh. Caveman het wordt slechts onduidelijker!. Gezina heeft het over de url van anti-leech en Pieter over de term anti-leech zelf. Gezina haalt dan de oorspronkelijke tekst weg en plakt 'm dan in dat addtoblocklist venster. Ik kan even niet mee, help mij
confused.gif

grtz

Je neemt een plaatje (in mijn plaatje mijn logo), kiest Add to Blocklist, vervang de tekst, selecteer die tekst en druk op OK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan