Is automatisch sluiten van venster bij openen van nieuw venster mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jussi

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Ik zou graag willen dat bij het openen van een nieuw venster het oude automatisch gesloten wordt. Is dat mogelijk en zo ja hoe?
Bij voorbaat hartelijk dank!

Vinkje plaatsen bij "Vensters opnieuw gebruiken bij het activeren van snelkoppelingen"? Daarna op Toepassen en op OK klikken

(Vind je bij Extra>Internet-opties, tabblad Geavanceerd onder het blok Surfen bijna onderaan)

Laatst bewerkt:
Zeer bedankt Nanette voor de snelle hulp.
Het vinkje stond er al. Het is nogal ingewikkeld: Ik heb op dit forum geleerd (zie mijn vorige vraag) hoe ik 2 sites tegelijk op het scherm kan krijgen. Dat gaat met een "console". Op het rechter deel van het scherm staat een verzameling van links en op het linker deel komt steeds de site opgeroepen door zo'n link. Gebruik ik daarvoor de linker muisknop dan komt de site over de link-verzameling te liggen waardoor ik die niet meer kan zien. Met de rechter muisknop heb ik daar geen last van en wordt er in een nieuw venster ge-opend. Als ik een nieuwe link gebruik komt er weer een nieuwe site over de vorige te liggen. Die vorige zou ik graag automatisch gesloten willen hebben.
Dus het komt hierop neer "openen in nieuw venster en automatisch sluiten van het oude venster". Ik krijg het vermoeden dat dit onmogelijk is...........

Of het onmogelijk is, weet ik niet, maar mijn trukendoos is leeg . . .

Misschien dat iemand anders nog een slim ideetje heeft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan