Een oudere vriendin van me is net gestart met leren op internet te zijn. Ze heeft daarvoor een oude pc gekregen, maar helaas begint de videokaart kuren te vertonen, het geluid is al uitgevallen en de pc start zeer langzaam op. Ik heb nog een oude pc staan. Beide pc's draaien op windows 98 (dus mijn oude en die van de vriendin). Ik wil echter de harde schijf van de oude pc zelf houden. Kan ik nu de harde schijf van de pc van mijn vriendin gewoon overzetten in mijn oude pc? De pc van mijn vriendin is een pentium III 450 mghz en mijn oude die ze nu krijgt is een pentium II 350 mghz. De schijf van mijn vriendin is iets van 7 gb en in de pentium II zit er een van 4,7 gb (deze wil ik dus zelf houden). De vriendin krijgt wel een ouder type pc terug, maar met goed werkende videokrt, audiokrt en cd-brander. Herkent de pc na het verwijderen van de C schijf (4,7 gb) en herplaatsen van de andere schijf (7 gb ) meteen de overgezette schijf als C schijf en kan ik dan bij alle bestanden of moet er meer gebeuren?