Is de site goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jammy

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2001
Beste,

Kunnen jullie eens naar mijn site kijken en wat commentaar (liefst pos.:D ) geven.

Is nog niet helemaal af...maar eerstdagelijks komt dit in orde.

PS: het dropdown menu werkt niet 100% met NS en Opera. Iemand een oplossing, menu is gemaakt met NavStudio en is compatible met alle browsers.

klik hier

Groeten, Jammy.

ik zou de percentage/teller van de intro een andere kleur geven want nu is het nauwelijks te lezen,

na de intro zie ik momenteel geen site dus dat is mijn enige commentaar, ziet er btw wel leuk uit de intro :)

Geplaatst door Devilish
ik zou de percentage/teller van de intro een andere kleur geven want nu is het nauwelijks te lezen,

na de intro zie ik momenteel geen site dus dat is mijn enige commentaar, ziet er btw wel leuk uit de intro :)
Het kleur zal ik veranderen, maar na de intro moet de site auto.komen hoor:rolleyes:

Geplaatst door Jammy

Het kleur zal ik veranderen, maar na de intro moet de site auto.komen hoor:rolleyes:
Doet ie bij mij ook niet hoor:rolleyes:
jeugdsvzw_not_found.gif

James:)

Mooi introotje. Ook bij mij komt er na de intro niks. Maar als ik op "skip intro" klik krijg ik het vervolg wel. Daar valt me op dat ik niet op de links kan klikken die onder de kopjes "nieuws" en dergelijke vallen. Die menuutjes verschijnen in Firefox helemaal links boven op het scherm, waarvoor je de weg moet met je cursor bij de kopjes. En dan verdwijnen de menu's weer.

Edit:

Als je naar "laatste nieuws" of naar "foto's" gaat, werken de dropdown-menu's wel zoals het hoort.

Laatst bewerkt:
Server: Apache/2.0.50

Op het uiterlijk van de site is niets aan te merken. Toch er even op letten dat je je /admin/ folder ontoegankelijk maakt voor onbevoegden, anders wordt het sommigen misschien wel héél erg makkelijk gemaakt...

/errors/ staat overigens ook open, maar de files die daar staan zijn Apache-default en er zit verder geen info in.

't Is hoe dan ook altijd nog stukken beter dan Nationale Nederlanden; waarschijnlijk is de webmaster daar iedere dag dronken, want wat die aan interessante files beschikbaar stelt is werkelijk een heerlijke grabbelton.

Geplaatst door mooncrawler
Server: Apache/2.0.50

Op het uiterlijk van de site is niets aan te merken. Toch er even op letten dat je je /admin/ folder ontoegankelijk maakt voor onbevoegden, anders wordt het sommigen misschien wel héél erg makkelijk gemaakt...

/errors/ staat overigens ook open, maar de files die daar staan zijn Apache-default en er zit verder geen info in.

't Is hoe dan ook altijd nog stukken beter dan Nationale Nederlanden; waarschijnlijk is de webmaster daar iedere dag dronken, want wat die aan interessante files beschikbaar stelt is werkelijk een heerlijke grabbelton.
HOE IS DIT OP TE LOSSEN? Dit zou ik graag weten.
AUTO OPSTARTEN NA INTRO werkt wel zulle, zeker in IE

Laatst bewerkt:
Leuk maar ik had de intro willen skippen.

Verzorgd op eerste oog maar ik krijg ook nog de foutpagina.

De intro
- Muziekje dat door m'n winamp heendendert, niet echt iets wat ik fijn vind, ondanks dat 't geen al te slecht muziekje is.
- Data wordt verzorgd getoond met die balkjes erboven en eronder, maar dan zie je opeens slecht leesbare tekst in beeld komen om daarna nog een slecht leesbare tekst in beeld te zien komen dat ook nog eens in een ander lettertype is (allebei rode kleur). Ik krijg de indruk dat je de intro niet geheel zelf gemaakt hebt ...

Ziet er verder wel netjes uit :)

De website
Ziet er goed uit, verzorgd, netjes. Althans, op 't eerste gezicht. Toen viel me de horizontale scrollbalk onderin op, de uitklapnavigatie waarvan het uitgeklapte gedeelte 100 - 200px te ver naar rechts verschijnt, de links die rood worden wanneer je eroverheen gaat (rood op groen = één van de slechtste kleurencombinaties die je kan maken, net als rood en blauw) en de code. Oh mijn God, wat een code :8-0:

De validator heeft gesproken.

Mijn eigen commentaar erop: layouts dienen niet te worden opgezet met tabellen. Beter doe je het met DIV's, is flexibeler, stukken makkelijker te onderhouden en het bespaart bandbreedte.

Tis een wonder dat het er nog zo uitziet zoals 't doet, wat nog best goed is. Tis alleen wel zonde dat de code erachter zo walgelijk is.

Succes d'rmee ...

jPeetje,

Ik weet het ... de code is niet mijn sterkste kant:(
Indien je een goeie site of voorbeelden weet hoe het moet met div... laat het me weten aub.

Wat de auto. overgang betreft van intro naar hoofdpage, dit werkt in IE!!!

Wat de overgang van groen naar rood betreft: dit zijn de kleuren van onze ploeg.

Alvast bedankt voor de kritiek indien je wist hoe ik de dropdown menu moet verbeteren in Opera of NS laat het me weten want momenteel lukt dit niet:confused:

Groetjes, Jammy.

Inderdaad, de intro lukt niet in netscape.

Dit is de code die ik gebruik in flash>>
getURL("http://www.jeugdsvzw.be/jeugdsite2005/nieuws/hoofdmenu_berichten.php","_self");
Dit is toch juist of niet?

Geplaatst door Jammy
Inderdaad, de intro lukt niet in netscape.

Dit is de code die ik gebruik in flash>>
getURL("http://www.jeugdsvzw.be/jeugdsite2005/nieuws/hoofdmenu_berichten.php","_self");
Dit is toch juist of niet?
Alles moet nu goed zijn >>verwijzing in index.htm vd flash-file moest ../jeugdsite2005/flash/intro.swf zijn.

Via de "skip intro" knop krijg ik de site met Firefox wel te zien, maar er zijn de nodige problemen.

1) Het menu werkt niet goed.
2) De regels van de tekst lopen door elkaar en zijn dus nauwelijks te lezen:

jammie0zh.jpg

Geplaatst door buffy
Via de "skip intro" knop krijg ik de site met Firefox wel te zien, maar er zijn de nodige problemen.

1) Het menu werkt niet goed.
2) De regels van de tekst lopen door elkaar en zijn dus nauwelijks te lezen:

jammie0zh.jpg
Dat het menu niet werkt weet ik en heb ik in mijn eerste bericht gevraagd hoe dit op te lossen is.
Wat de zinnen die op elkaar geplakt worden in de overige browsers heb ik ook gemerkt, deze zijn inn frontpage met 'eerste regel uitlijnen bvb op -15px gezet' omdat ik niet weet hoe dit moet in dreamweaver want een harde return in DW zorgt voor een te grote opening tussen 2 zinnen.....OOk dat wil ik verbeteren MAAR hoe moet dit in DW. Graag wat hulp aub.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan