Beste,
Ik heb een vraag over een app genaamd: GO launcher ex (deze wil ik op mijn SGS2 installeren)..
Als je deze wilt installeren krijg je de machtigingen te lezen die je de app geeft wanneer je deze installeert.
Nu schrok ik eigenlijk wel van het volgende:
Services die geld kosten
Direct telefoonnummers bellen
Applicatie kan telefoonnummers bellen zonder uw tussenkomst.
Schadelijke applicaties kunnen onverwachte telefoonkosten veroorzaken.
Dit stelt de applicatie niet in staat om alarm nummers te bellen.
Zijn hier mensen die er toevallig gebruik van maken, en wat is jullie ervaring hiermee? Ik heb namelijk geen zin in torenhoge rekeningen die ineens verschijnen omdat een één of andere app zomaar ineens nummers belt waar ik geen overzicht over heb..
Zijn er eventueel ook goede alternatieven? Ik heb geen telefoon die geroot is, en ben ook niet van plan om het te doen..
Ik heb een vraag over een app genaamd: GO launcher ex (deze wil ik op mijn SGS2 installeren)..
Als je deze wilt installeren krijg je de machtigingen te lezen die je de app geeft wanneer je deze installeert.
Nu schrok ik eigenlijk wel van het volgende:
Services die geld kosten
Direct telefoonnummers bellen
Applicatie kan telefoonnummers bellen zonder uw tussenkomst.
Schadelijke applicaties kunnen onverwachte telefoonkosten veroorzaken.
Dit stelt de applicatie niet in staat om alarm nummers te bellen.
Zijn hier mensen die er toevallig gebruik van maken, en wat is jullie ervaring hiermee? Ik heb namelijk geen zin in torenhoge rekeningen die ineens verschijnen omdat een één of andere app zomaar ineens nummers belt waar ik geen overzicht over heb..
Zijn er eventueel ook goede alternatieven? Ik heb geen telefoon die geroot is, en ben ook niet van plan om het te doen..
Laatst bewerkt: